Gjest gjesta Skrevet 14. januar 2007 #21 Skrevet 14. januar 2007 Det som er mest rart med dette programmet, er at alle tre frontfigurene har holdt det gående så lenge. AKH er uomtvistelig glimrende i Nytt på nytt settingen, men det er garantert flere andre som kan gjøre en strålende jobb i "hennes" sted. Uansett er det imponerende hvordan de tre frontfigurene har bygd seg opp til å bli Norges mest populære TV-program etter den totalslakten de ble utsatt for da programmet startet. I tillegg er det imponerende av NRK å ha guts nok til å la konseptet utvikle seg og "sette" seg etter den samme slakten.
Annie Skrevet 16. januar 2007 #22 Skrevet 16. januar 2007 Anne-Kat har vært borte i perioder før, da hun har vært på reise o.l. Trond Viggo var vikar iallefall et par ganger. Jeg liker Trond Viggo, men i nytt på nytt: Nei Som gjest kanskje, men som en av programlederne: Nei ← Syns Trond-Viggo var strålende som programleder! Vil gjerne se han i den stolen!!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 16. januar 2007 #23 Skrevet 16. januar 2007 ← "OMG noen har en annen mening enn meg"
tuji Skrevet 16. januar 2007 #24 Skrevet 16. januar 2007 Jeg digger Trond-Viggo, han kan gjerne overta. Hvis de vil ha en ny kvinne tror jeg Linn Skåber kunne vært bra.
Gjest graceland Skrevet 16. januar 2007 #26 Skrevet 16. januar 2007 Jeg kunne tenkt meg Linn Skåber eller Christine Koht. Men det blir som å hoppe etter Wirkola... Fordrar ikke Trond Viggo Torgersen, EKKEL mann!!
snuppelure37 Skrevet 16. januar 2007 #28 Skrevet 16. januar 2007 Syns det er veldig trist at Anne-Cath. skal slutte. Nytt på Nytt blir ikke det samme uten.....og det skal det kanskje ikke være heller. Jeg syns Christine Koth eller Kari Slåtsveen måtte være de beste til å overta stolen.
Gjest Silmarill Skrevet 16. januar 2007 #29 Skrevet 16. januar 2007 Kjempeleit at Anne Kath. slutter har utrolig stor sans for henne! Hun slutter jo ikke pronto da, det er jo ikke før til høsten det kommer en annen! Dessuten så sier hun jo selv at det evt. nye konseptet hun kommer med mest sannsynelig vil vise seg på skjermen vinteren 2008 Linn Skåber er en fin erstatter, Siw A.Andersen kanskje, Kari Svensen, Otto Jespersen,Trond Viggo T. osv... Det er jo i grunn mange å ta av da
Annie Skrevet 16. januar 2007 #30 Skrevet 16. januar 2007 Kari Svendsen som i banjo-Kari????? Nei henne vil jeg ikke ha!!
Gjest Talula Skrevet 16. januar 2007 #31 Skrevet 16. januar 2007 Jeg digger Trond-Viggo, han kan gjerne overta. Hvis de vil ha en ny kvinne tror jeg Linn Skåber kunne vært bra. ← Linn Skåber var en god idè..
Gjest Silmarill Skrevet 18. januar 2007 #32 Skrevet 18. januar 2007 Kari Svendsen som i banjo-Kari????? Nei henne vil jeg ikke ha!! ← Ved nærmere ettertanke så har du rett at den kandidaren er ganske dårlg der ja! Jeg vil at Michael Andresen i Michael direkte som har sending på P4 mellom kl.11.00 og 13.00 er en meget god kandidat. Han er morsom, opplyst og kjapp i replikken! Kanskje Lisa Tønne også vil være en god kandidat dersom de må ha ei jente, men ellers stemmer jeg for Michael!
Gjest synseren Skrevet 19. januar 2007 #33 Skrevet 19. januar 2007 Synes Linn Skåber kan ta over jeg. Hun er morsom og livlig, akkurat som Anne Kat.
Gjest Gjesta Skrevet 19. januar 2007 #34 Skrevet 19. januar 2007 Synd at Anne-Kat slutter. Jeg tror faktisk det er kroken på døra for meg når det gjelder dette programmet. Jeg er i grunn litt lei konseptet nå, ettersom det står på her hver eneste fredag........... Og uten henne gidder jeg ihvertfall ikke se.
Gjest havregampen Skrevet 19. januar 2007 #35 Skrevet 19. januar 2007 Kari eller Barbara fra radioprogrammet "Irma1000" er skarpe, morsomme damer. Ellers inbiller jeg meg at hun som anmelder film på TV hadde passet bra (Brita Møystad Engseth). Det hadde vært mye verre om Knut Nærum hadde sluttet!
Gjest Talula Skrevet 19. januar 2007 #36 Skrevet 19. januar 2007 Det hadde vært mye verre om Knut Nærum hadde sluttet! ← :enig_anim:
Nasseline Skrevet 19. januar 2007 #37 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Mange bra forslag til arvtagere her. Trond Viggo, Linn Skåber, Kari Slåtsveen er bra alternativer synes jeg. En som har vært vikar for AKH tidligere er Geir Schau. Han synes jeg også ville være bra. Endret 19. januar 2007 av Nasseline
Antoinette Skrevet 19. januar 2007 #39 Skrevet 19. januar 2007 Atle Antonsen? ← Skulle akkurat til å foreslå det samme. Men Kari Slaatsveen (kan ikke folk lære seg å stave navnet hennes riktig) ville også vært knallbra. Ikke Christine Koht, hun ser ut som hun aldri har sett vann & såpe i hele sitt liv.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 19. januar 2007 #40 Skrevet 19. januar 2007 Christine Koht er veldig morsom og jeg liker henne godt, men jeg tror ikke hun passer så godt inn i konseptet. Dessuten - hun prater for mye! Blir det ikke litt traust og kjedelig om de erstatter Anne-Kath med en mann? Det er jo allerede to menn fast - i tillegg til at gjestene veldig ofte er to mannspersoner. Det er vanskelig altså. Skulle likt og visst hvilke personer NRK har i kikkerten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå