Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ikke lett å erstatte henne... :tristbla:

Skrevet

:cry: Ingen kan erstatte henne. Ser ikke for meg en mulig arvtaker i det hele tatt. Hvem skulle det blitt liksom? Shabana Rehman? Pernille Sørensen? Neeei!

Skrevet

Hun er jo den eneste i sitt slag, går ikke an å erstatte henne :(

Gjest Gjest 1
Skrevet

Ingen er uerstattelig i jobbsammenheng.

Men det eksisterer ikke så mange smarte kvinner som også er morsomme og tar seg selv uhøytidelig på samme tid i dette landet. Det kule med Anne Kath. Hærland er at hun ikke er typisk kvinne (med masse flommende østrogen) hun slår noen ganger menn på eget domene og har en genuin måte å betrakte omverdenen på. Ingen av de kvinnene jeg har sett på norsk TV har de samme egenskapene.

Skrevet

Det var synd, men jeg håper at den som får jobben etter henne følger sin egen stil heller enn å være en "ny" Anne Kat.

Skrevet

Stakkars den som skal ta over!

Hvis jeg hadde vært en aktuell kandidat ville jeg definitivt takket. nei. Snakk om å hoppe etter Wirkola!!

Skrevet

Nyt på nytt blir ikke det samme uten Anne-Kat. :tristbla:

Skrevet
Det var synd, men jeg håper at den som får jobben etter henne følger sin egen stil heller enn å være en "ny" Anne Kat.

Helt klart.

Men det finnes morsommere folk enn anne-kat... problemet er vel gjerne at seerne er enkle og ikke vil like programmet fordi de har byttet ut en...

men serien har jo godt 8år på tv? på tide med noe nytt kanskje? ;) ;)

Skrevet

Nytt på nytt er et program som er helt prisgitt hvem deltar - og Anne-Kath er alle de andre overlegen i så måte ... Som en annen her sa - hun er en ganske sjelden kvinne, sjarmerende, morsom, kjapp, intelligent og det viktigste av alt - hun finnes ikke selvhøytidelig ... I mine øyne er det ingen kjente norske kvinner som kan ta hennes plass ... håper jeg tar feil ;) men tror ikke det.

Skrevet

Anne-Kat har vært borte i perioder før, da hun har vært på reise o.l. ;) Trond Viggo var vikar iallefall et par ganger. Jeg liker Trond Viggo, men i nytt på nytt: Nei :tristbla: Som gjest kanskje, men som en av programlederne: Nei :forvirret:

Ja programmet har gått i 8 år, og det har vært kjempepopulært i like mange år. Hvorfor ta vekk noe som så mange "enkle" :forvirret: mennesker liker ;)

Litt utforbi tråden, men du la vel opp til det :ler:

Uansett så må jo Anne Kat få jobbe med det hun lyster, selv om det er synd at hun slutter :tristbla:

Skrevet
Anne-Kat har vært borte i perioder før, da hun har vært på reise o.l. ;) Trond Viggo var vikar iallefall et par ganger. Jeg liker Trond Viggo, men i nytt på nytt: Nei :tristbla: Som gjest kanskje, men som en av programlederne: Nei :forvirret:

Ja programmet har gått i 8 år, og det har vært kjempepopulært i like mange år. Hvorfor ta vekk noe som så mange "enkle" :forvirret: mennesker liker ;)

Litt utforbi tråden, men du la vel opp til det :ler:

Uansett så må jo Anne Kat få jobbe med det hun lyster, selv om det er synd at hun slutter :tristbla:

bevares.. mente ikke at de burde fjerne henne! Hun velger jo å dra selv.

En liten ekstrating jeg kom på, MÅ det være en kvinne som erstatter henne da?

Skrevet

Nytt på nytt er jo et bra konsept i seg selv, mener dere virkelig at det er hun som bærer hele programmet og at det kun er hun som gjør det bra og morsomt? Enig i at det ikke blir det samme uten henne, men det kan vel bli bra på en annen måte?

Showet har jo gått i andre land der de ikke engang har hørt om Anne Kat. :sjenert:

Skrevet

Var på tide at hun forsvant. Nå kan man gjerne se programmet uten at man vemmes hver gang hun åpner munnen.

Skrevet

Utrolig synd for nytt på nytt at de mister henne. Det finnes ingen andre kjendiser i dette landet som er så herlig selvironisk og sjarmerende og samtidig lynende intelligent og selvsikker som Anne-Kat. Hun er også en god representant for kvinner og spiller en viktig rolle for likestillingen her i landet, mener jeg. Likevel så tolket jeg av artikkelen at hun har tenkt å fortsette i NRK og kanskje være med på å utvikle nye konsepter, og det kan jo bli bra! :)

Skrevet
Var på tide at hun forsvant. Nå kan man gjerne se programmet uten at man vemmes hver gang hun åpner munnen.

:overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...