Wonders Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Er denne sannhetsbaserte skrekkfilmen noe bra? Skal sies jeg liker filmer Basert på bok , Mysterier , Overnaturlig , Spøkelser , Virkelighetsbasert , ... Endret 13. januar 2007 av M.P
Gjest grønnsåpe Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 jeg har ikke sett den, men kan komme på at jeg var inne å snoket litt på imdb for en stund siden, og da kom jeg over denne filmen. Kan huske at jeg søkte litt rundt på nettet, og fant mange sider og historier om Bell og det som skjedde. Har tenkt å sett den jeg også, men er så lettskremt Mange på forumet på imdb som sier den er bra, og mange som sier den er dårlig. Tror nok ikke det er bortkastet å se den nei, om man liker slike filmer Det vet man jo ikke før etterpå.
Gjest Kristin_ Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Huff, nei nei nei nei nei! Jeg så denne for en stund siden og makan til makkverk skal du se langt etter. Forutsigbar, til tider direkte kjedelig, ujevne skuespillerprestasjoner, fullstendig opplagt "twist" på slutten etc. Jeg og tente på ideen om at det var overnaturlig, historie fra virkeligheten og så videre, men nå er jeg nesten tilbøyelig til å tenke at det kanskje er bedre at manusforfattere finner på en skikkelig bra historie. Bruk tiden på noe annet
Wonders Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2007 Takk for gode svar grønnsåpe og Kristin_ Nå har jeg laget pære-kake(i mangel på epler) og skal se filmen. Har oxo lest mixede mottakninger om filmen, så jeg lurte på hva det norske publikum hadde å si... Flere som har sett denne? El lest noe om den?
Gjest Advena Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Synes ikke at den var no skummel, jeg. Så den på kino, og holdt faktisk på å sovne.
Wonders Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2007 Nå har jeg sett den, og den var skummel synes jeg. Når slutten kom ble jeg overrasket og lei meg. Fryktelig historie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå