elida Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Hei. Noen som har gode forslag til ferieturer her i landet til sommeren.Vi er fem personer (3 barn fra 8-11 år) Må ikke være alt for dyrt skal til syden i vinter så rekner med å være litt skrapt til sommeren.
messy Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Lei et hus langs kysten, så kan barna fiske krabber.
Merethe_81 Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Ja, jeg vil nok også anbefale å leie ett sted, enten ved kysten eller ved innlandet. Dra på kanotur, overnatt i gapahuk, besøk bondegård osv osv. La ungene få oppleve ting utendørs, det pleier sjelden å koste så altfor mye Er mye mer fan av den slags ferier enn å tråle alle mulige fornøyelsesparker..
messy Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Grimstad og andre steder langs sorlandskysten er nydelige steder.
mamma til to Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 dra på teltferie!!! vi gjør dette hver sommer, en ukes tid. noen ganger forflytter vi oss, andre ganger ligger vi på en plass. dette gir ro til ungene (vi har også tre), masse tid til bading og samvær i familien. matlaging på et minimum (mye bagetter/rundstykker, ferdigstekt pizza, og grilling, og FRUKT). det er alltid masse rot og styr men det gjør ikke noe for det er jo FERIE! vi elsker denne typen ferie, og selv om vi også gjør andre ting i ferien vår så er det teltturen som ungene snakker om resten av året. ...å nå gleder jeg meg allerede til neste års tur!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå