pusejenta Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Finnes det foundation som er beregnet til tørr hud? Jeg har blandingshud, alltid tørr på nesa, litt tørr i kinnene, tør og fet på haka , fet i panna........ Syntes det er veldig vanskelig å legge på foundation så jeg bruker sjeldent slik... Uansett hva jeg prøver blir den tørre huden enda mere synlig! Skikkelig stygt... Har vært hos hudpleien og fått krem og rens, men hjelper lite. Har brukt det lenge nå. Noen råd? Som sagt, bruker sjeldent foundation. Jeg vil ikke si jeg har stygg hud, men av og til vil man ha "porselens" ansikt. (uten å være 14tis oversminka if u know what I mean!)
Gjest Blanca Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Jeg liker Chanel Vitalumiere og Lancome Teint Renergie Lift. Begge disse har en rik konsistens som er bra for tørr hud. Uansett er underlaget viktig, prøv å peele huden jevnlig og legg på godt med fuktighetskrem som får trekke inn før du legger på foundation. Vet ikke om du har noen erfaring med mineralfoundation, men jeg bruker ID Bare Minerals og den dekker både godt og naturlig; med denne får jeg porselenshud. Minus er at du må bruke mere fuktighet under om huden er tørr, jeg tar på noen dråper mandelolje sammen med fuktighetskrem før jeg legger den på.
Gjest Deception Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Underlaget er viktigst av alt; hvis huden er tørr og flassete, vil selv en 1000-kroners-foundation se helv r*** ut. Så vær flink med peeling, og bruk fuktighetskrem tilpasset din hudtype under. Ellers skriver jeg under på det Blanca sier.
Rexina Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har ganske lik hud som deg og jeg liker veldig godt Moisture foundation. den inneholder oljer og gir huden glød. Den er veldig bra og koster 180 kr.
pusejenta Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 takk pes med tørr hud............. har prøvd såååå mye.......... både kremer fra apoteket og hudpleien.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå