Gå til innhold

Den rette veien...


Eliza Doalot

Anbefalte innlegg

Velkommen til dagboka mi!

Jeg er kanskje norges dårligste dagbokskriver, men siden jeg har som nyttårsforsett å bli en mer eller mindre perfekt utgave av meg selv,synes jeg det var på sin plass å dokumentere litt.

Vel, vel, første forbedringsområde burte kanskje vært å lære meg å ikke gå så hardt ut, men det får vi ta et annet år.

Her er forøvrig alt som skal bli bedre i 2007:

-Jeg skal få tilbake min pro-gravide kropp, 10-15 kg ned og endel mer spenstig. Dette bør helst skje før sommeren, da skal nemlig punkt to iverksettes, og det er (dessverre) sånn at hvordan jeg ser ut har mye å si for selvtilliten min, og den trenger jeg da.

-Jeg skal bli student!! :hoppe: (Ikke hold den hoppesmilyen mot meg, når jeg sitter til haka i skolearbeid og eksamensnerver.) Jeg gleder meg og gruer meg om hverandre

-Jeg er helt sikker på at det var et punkt til, men det har jeg glemt.

Også skal jeg selvfølgelig bli en (enda) bedre mamma, kone, datter, hushjelp osv (men det får vi ta litt sånn pø om pø...ihvertfall den hushjelp-greia...)

Ja ja...vi får se hva det blir til da ;)

Endret av Eliza Doalot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk så fint det hadde vært om babyer/barn hadde hatt en sånn helg/natt innstilling som telefonen min har. Da er det kun alarmer som høres, er det noe annet bare blinker den litt...*drømme*... Snooze-knapp hadde heller ikke vært å forakte.

Men, men, når man først skal vekkes før fuglene fiser på lørdags morgenen kunne det jo vært på verre måter. Når man ikke lenger klarte å ignorere babyhåndklaskingen i ansiktet og småluggingen og får tvunget opp et øye, og blir møtt av en superhappy baby, som bare er såååå glad for å se deg.

*Hurra, mamma, du er våken, nå kan vi endelig stå opp!!!!*

Vel, vel, det er verdt det. 100%.

Ha en god lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Var du på babysang?

Gjesper du nå?? Det er jo laaaaaangt på dag! :ler:

Ja, jeg var på babysang, var koselig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var jeg og ;) Og det ville ikke overraske meg om jeg snakket med deg! Satt med en liten Markus på fanget. (Han som gliste sånn av den trommen damen spilte på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig vi pratet, nei. Må vel innrømme at jeg hadde mer enn nok med å holde orden med min egen lille krabatinne, så jeg har ikke helt oversikt over de andre babyene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sent ute med å gratulere med ny dagbok, men det får våge seg! Hørtes ut som tøffe nyttårsforsetter, men er man motivert går nok det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe, ja. Må satse litt her livet. Har lagt inn litt slingringsmonn da. Det få bli som det blir, men målsettingene er i hvertfall der. :ler:

Jeg synes egentlig jeg har vært ganske flink da. Spiser lite og ofte, går lang tur nesten hver dag. Kuttet litt i sjokoladen (har aldri spist så mye av det, men spiser mindre nå).

Nå skal jeg dessuten melde meg inn i SATS, så det her må bli bra!

Har belønningen klar også: Skal spare penger og unne meg helt ny garderobe til sommeren. Den trenger utskifting, og passer forhåpentligvis ikke lenger :sjarmor:

Hmmm...hvor mye koster egentlig en helt ny hverdagsgarderobe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hvor du skal handle det! Om Zara, hennes og sånt er bra nok eller om du skal på litt dyrere butikker?

Jeg var forøverig hun som kom sist på sanggreia... Marken skulle ha mat akkurat i det vi skulle gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja her er det liv, ja :ironi:

Advarte i starten da, er en elendig dagbokskriver :ler:

Vel, vel...har fått en uventet "fridag" i dag (ikke det at jeg stresser meg ihjel ellers altså). Skulle vært pababysang med Snupp, men det ble(som Liv nevner over her) avlyst.

Derfor er jeg så heldig at jeg heller kan bruke hele dagen på å vaske huset...hurra?

I den forbindelse blei jeg igjen smertelig klar over at vi fortsatt ikke eier garderobeskap... Vi har derimot noe som kan minne om et slags walk-in closet, bare ikke av den stilige varianten, siden vi heller ikke eier skuffer eller stenger til å henge noe på. Med andre ord kaos! (*Vil ha oppgjør for huset mit NÅ!!!!!!*)

I går fikk jeg dessuten endelig r**a i gir, og fikk somlet meg til å melde meg inn på SATS, så nå blir det trening. Må vel innrømme at det ikke er første gangen jeg sier det, men denne gangen skal jeg IKKE bli støttemedlem!

Egentlig ganske skremmende at jeg til nå, i mitt ikke så veldig lange liv her betalt nesten 15000 kr i støttemedlemskap til div treningssenter... Grøss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(forresten noen som gidder å hviske meg i øre hvordan jeg får lagt ut link med navnet på dagboka mi i signaturen min...? Er ubrukelig på sånt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kopier adressen i nettleseren din (eller fra e-post om du abonnerer, der tror jeg den automatisk kommer til siste side, men er ikke sikker), gå så inn på kontrollpanel øverst på siden, velg endre signatur langt nede på siden. Trykk på knappen som heter "http://" og legg inn adressen og deretter navn når du får spørsmål om det. Vips har du signatur med link til dagboken.

Høres ut som sats har ganske godt tilbud for tiden, så det er jo greit å melde seg inn mens de har det. Dersom man ikke går for hardt ut burde det jo være mulig å holde det ved like (sier jeg som også har vært mye støttemedlem. Det hjalp da treningssenteret lå på andre siden av gaten for skolen og de hadde svømmebasseng. Da var jeg innom støtt og stadig). *gleder meg til å melde meg inn på nytt treningssenter i løpet av våren en gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Abelille... det funka veldig bra!

Gleder meg faktisk veldig til treninga. Blir litt mor/babytrim og litt styrke. Tenkte også å prøve meg på Spinning og enten Step eller noe liknende med litt mer trinn og dansing. Det liker jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...