Gå til innhold

Hun i Stingers


Totalya

Anbefalte innlegg

Sitter å ser Stingers på nrk nå. Hun med det lange, mørke håret går meg på nervene, for jeg klarer ikke å huske hvor jeg har henne fra... Det er en stund siden jeg har sett det, så jeg har ikke fått med meg hva hun heter... :sjenert: Håper noen kan hjelpe meg før jeg blir gal :sur::ler:

Eh... Er ikke de to i senga far og datter forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter akkurat og lurer på det samme så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.

Ellers stemmer det at de er far og datter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Dere kan jo sjekke Stingers på www.imdb.com, kan desverre ikke hjelpe dere med navnet da det er lenge siden jeg har sett Stingers, men litt søking der kan vel kanskje gi svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, jeg vet! Satt egentlig og så på krim på TV2, men svitsjet over på NRK. Så jeg tror jeg skjønner hvem du mener. Hun spilte en av søstrene i McLeods Døtre-serien, den som gikk på TvNorge på ettermiddagen for noen måneder siden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun mørke har jeg hatt under lupen hele tida, for hun ikke er til å stole på. Det kommer nok for en dag snart.

Men det fikk vi da ganske kraftige hint om da hun trådte inn i serien. Var noe med at hun stakk innom diverse barer og hentet ut den dyreste vinen da hun skulle på date med Church osv. Beskyttelsespenger? Lukter ugler i mosen lang vei :fy_fy:

Syns litt synd på Church da. Han er alltid så uheldig med sine erobringer.

Angie var med i kveldens episode. Babyen er sammen med mamman hennes. *veldig opplyst i saken* :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Er ikke de to i senga far og datter forresten??

fikk ikke sett stingers i går... hva skjedde? havnet luke og datteren i sengen? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Men det fikk vi da ganske kraftige hint om da hun trådte inn i serien. Var noe med at hun stakk innom diverse barer og hentet ut den dyreste vinen da hun skulle på date med Church osv. Beskyttelsespenger? Lukter ugler i mosen lang vei  :fy_fy:

Syns litt synd på Church da. Han er alltid så uheldig med sine erobringer.

Ja, det har vært mye snisk med henne hele tiden. Får betalt ab kriminelle for både det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
fikk ikke sett stingers i går... hva skjedde? havnet luke og datteren i sengen?  :overrasket:

De klarte å ikke ha sex, men det var tydeligvis vanskelig. Det var Luke som stoppet det, og senere sa han at de budre ha mer avstand, noe som førte til at datteren søkte seg jobb et helt annet sted. Episoden i gpr sluttet med at begge sto i tårer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Sitter å ser Stingers på nrk nå. Hun med det  lange, mørke håret går meg på nervene, for jeg klarer ikke å huske hvor jeg har henne fra... Det er en stund siden jeg har sett det, så jeg har ikke fått med meg hva hun heter... :sjenert: Håper noen kan hjelpe meg før jeg blir gal :sur:  :ler:

Hvis det er hun jeg tror du mener så heter hun Lisa Chappell - spiller også som noen sa i McLeod's Daughters... har CDen hennes - hun synger bare såååååå fint! (kan ikke kjøpe den her i Norge, men har kjøpt den på iTunes). ANBEFALES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klarte å ikke ha sex, men det var tydeligvis vanskelig. Det var Luke som stoppet det, og senere sa han at de budre ha mer avstand, noe som førte til at datteren søkte seg jobb et helt annet sted. Episoden i gpr sluttet med at begge sto i tårer.

oida..

jeg må huske Stingers på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet, jeg vet! Satt egentlig og så på krim på TV2, men svitsjet over på NRK. Så jeg tror jeg skjønner hvem du mener. Hun spilte en av søstrene i McLeods Døtre-serien, den som gikk på TvNorge på ettermiddagen for noen måneder siden.  ;)

Kom på det selv morgenen etter at jeg posta det, men glemte å "svare" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Gikk glipp av siste episode av Stingers...

Noen som har et opptak å låne bort?

Mitt opptak startet visst aldri... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...