Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboer'n og jeg har lyst til å feriere i Europa i år, helst et sted som enten Ryanair eller Norwegian flyr til siden de har lave priser.

De britiske øyer er ute av bildet siden han er derfra, vi har vært mye i Tyskland og vil ikke det denne gangen og Frankrike har vi dårlig inntrykk av (fordi vi har opplevd at mange blir så sure når man snakker engelsk).

Vi liker vel egentlig byferier, men det trenger ikke være de største byene. Vi er ikke noe glad i strender og varme og vi er ikke sånne "vandre i fjellheimen"-mennesker.

Jeg vet det sikkert er hundrevis av sånne tråder her men håper likevel at noen har noen forslag til meg...

:kghjerte: *smisk smisk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mulighet kan jo være Milano? RyanAir flyr fra Torp og dit. Da har du storby-muligheten + at det er flere mindre "landsbyer" rundt hvis man vil ta det roligere. Vi trivdes veldig godt der i alle fall, skal definitivt tilbake til Italia selv :)

Gjest _Leela_
Skrevet (endret)
En mulighet kan jo være Milano? RyanAir flyr fra Torp og dit. Da har du storby-muligheten + at det er flere mindre "landsbyer" rundt hvis man vil ta det roligere. Vi trivdes veldig godt der i alle fall, skal definitivt tilbake til Italia selv  :)

Flyr ikke Ryanair til Bergamo? Ikke at det utgjør så stor forskjell, 1 time med tog inn til Milano. Dessuten er Bergamo et kjempefint sted, mye koseligere enn Milano. Var der i fjor, fikk storbyferie i Milano og litt italiensk stemning i Bergamo. Kan anbefales.

Endret av _Leela_
Skrevet

Takker for svar. Jeg har diskutert Milano (Bergamo) med samboer'n, jeg kunne gjerne dratt til Italia men han har ikke lyst sier han. Også han som er så glad i italiensk mat! :sur:

Det ser ut til at vi kanskje velger en østeuropeisk by, muligens Budapest (som foreslått av foregående taler) eller Praha eller et sted i Polen.

Gjest _Leela_
Skrevet

Krakow er nydelig hvis dere skal til Polen. Har forelska meg litt i den byen og har lyst tilbake. Tror også Norwegian flyr dit.

Skrevet

Krakow og Barcelona er mine tips. Flotte byer begge to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...