Gå til innhold

Jeg vil bare dø.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 29 år gammel, og det eneste jeg vil er å dø. Slik har det vært i mange år, og jeg har aldri fått hjelp for det.

Jeg har fått fastslått en psykisk lidelse av min fastlege, men aldri fått noen hjelp til å gjøre noe med det.

Dagdrømmer ofte om å kræsje i fjellveggen, om å bli påkjørt etc. Det er sikkert ingen som vil savne meg. Jeg har fucka opp livet mitt så jævlig. Jeg har ikke jobb, og ingen utdannelse. Regningene flyter, og jeg greier ikke å ta en eneste telefonsamtale for å ordne opp.

Den eneste grunnen jeg har hatt til å la være å forlate verden, er at foreldrene mine blir så ulykkelige.

Jeg skulle ønske at jeg kunne få hjelp til å føle livsglede igjen, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det. Er i ferd med å bevege meg inn i en svært alvorlig depresjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjære Gjest.

Selvmordstanker tillates ikke på KG. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummer dit er 810 30 030, telefonen er døgnåpen. Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Mie (mod)

Endret av Mie
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...