Gå til innhold

Tyrdama`s dagbok


Lorelai80

Anbefalte innlegg

Tenkte at jeg også skulle få meg en dagbok. Har testet 2 blå denne uken og er i dag 4+5 ( i følge Barnimagen, som regner 40+2). Kan kanskje presentere meg selv litt. Jeg er 22 år og nygift. Dette var den andre måneden vi forsøkte å bli gravide. Det er enda så nytt for meg at jeg kan ikke helt forstå at je faktisk skal bli mamma. Men det kommer vel tenker jeg.

Vel dette var alt for i dag. Nå må jeg spise frokost før jeg skal på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!! :vinke:

Velkommen som dagbokskriver,og grattis med bebis i magen!!! :D :D

Håper du får et fint svangerskap,og en fin tid her inne som dagbokskriver... :wink:

Lykke til videre,kommer nok til å deise innom for å se hvordan det går!!

koser og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som våkna klokka sju i dag tidlig? Det var meg det! Selv for en morgenfugl som meg var det ihvertfall en time for tidlig. Selv på internett var jeg alene da. Mannen sov godt fremdeles. I dag har jeg planer om å rydde og vaske hele leiligheten + vaske klær. Det er ihvertfall målet for dagen. Da kan jeg også slappe helt av i morgen. Det høres deilig ut. Ellers er det ikke så mye som skjer hos meg. I morgen er vi ifølge BIM 5+0! Tror nok jeg venter til jeg er 8-9 uker før jeg ringer til legen. Tror ikke det er noen vits i å ringe før. Da regner jeg med at han vil ha en GU. Det er alt for lenge siden sist jeg hadde en slik. Våger ikke å si det høyt en gang. :oops: Han kommer nok ikke til å være så blid på meg. Men men jeg overlever nok det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg er så trøtt!!!!! Føler meg helt tappet for energi. Kvalmen har også kommet. Siden jeg ikke får opp så mye så vil den ikke helt gi seg heller. Verst når jeg er sulten. Noe jeg er nesten hele tiden. Går 1,5-2 timer etter at jeg har spist så er jeg ihjelsulten. Jeg kommer til å se ut som en elefant viss dette fortsetter. :ler: Ellers skjer det ikke så mye for tiden. Stille og rolig på jobben. Litt for rolig etter min mening. Har ikke fortalt nyheten til noen enda. Men vi må nok si det snart tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten.

Jeg ville nok ventet en del uker til før jeg sa noe, bare for sikkerhets skyld.

Selv ventet jeg til uke 14 og 15 med mine to, men det var fordi jeg mistet første gang og da fortalte jeg det i uke 6. Men det er jo litt ok å ha denne hemmeligheten for seg selv en liten stund, da blir ikke vente tiden så veeeeldig lang for besteforeldre, tanter, venner ol.

LYKKE TIL MED BARN I MAGEN :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tyrdama, og gratulerer med bebiss i magen!!!

:hoppe:

Jeg har full medfølelse med deg når det gjelder kvalmen, eneste trøsten er at det går over. Om du skulle gå opp litt ekstra i begynnelsen, så gjør jo ikke det noe. Det jevner seg nok ut etter hvert likevel skal du se.

Jeg ville også ventet med å fortalt det, ikke minst fordi svangersakpet bli innmari langt når alle vet det så tidlig. Må du sykmelde deg pga kvalmen, trenger ingen vite hvorfor du sykmelder deg. Men dette er jo uansett hva man foretrekker. Noen sier det tidlig, andre sent.

Velkommen i dagbokgjengen i hvertfall.

Lykke til fremover

Klem fra (15+2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei!!!

Tusen takk for hilsen i dagboken min!!!

Hvordan går det med deg da? :) bare bra håper jeg!

Håper at kvalmen og trettheten gir seg snart da,og at du bare kan nyte resten av graviditeten. :briller:

lykke til videre!!

masse koser og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...