Gjest Gjest 1 Skrevet 13. januar 2007 #21 Skrevet 13. januar 2007 Hvor ligger Santinos? ← Tordenskioldsgate 22 midt i sentrum ikke veldig langt unna utestedet Smuget. Santinos er italienskdrevet, har holdt på i mange år, og har et etablert rykte. Jeg syns det er en grei hverdagsresturant for lunch ute. Prisene er rimelige, service er oppriktig, interiøret er fint og passe moderne (ikke-norsk) og en kan velge i ganske mange italienske varme lunchretter hvis navn pasta dukker opp i de fleste. De har et par gode rødviner også, i tillegg til all annen kalddrikke. Det fins nok flere bra lunchsteder som vi ikke fikk høre om i denne tråden!
pusla Skrevet 13. januar 2007 #22 Skrevet 13. januar 2007 Jeg liker godt Lille Hvitløk på Youngstorget.
Gjest Fantus Skrevet 13. januar 2007 #23 Skrevet 13. januar 2007 KaffeKunst i Pilestredet, rett ved Høgskolen. Og en bitteliten kaffebar jeg har glemt navnet på men som ligger rett ved uranienborg skole. Der har de himmelsk kaffe og gode påsmurt mat.
ringblomst Skrevet 15. januar 2007 #25 Skrevet 15. januar 2007 Santinos ligger også i tukthuskvarteret ved Sentrum Scene og i Karenslyst alle på Skøyen.
Prinsesse på erten Skrevet 15. januar 2007 #26 Skrevet 15. januar 2007 Flere bra lunchsteder: - Broker i Bogstadveien - Cafe M i Bogstadveien - Bistro Brokante på Grunerløkka - Villa Paradiso på Grunerløkka Er ikke selv så veldig begeistret for Santinos. Maten er grei nok, men synes stemningen er litt "turist-italiensk".
Gjest -eline- Skrevet 16. januar 2007 #27 Skrevet 16. januar 2007 Blings på St. Olavs plass har mye godt, all bakst er fra Åpent Bakeri så da sier det seg jo selv
Mischa Skrevet 17. januar 2007 #28 Skrevet 17. januar 2007 United Bakeries har mye snadder.. kjempestore rosinboller blant annet.. men det er ganske hektisk der, og sitteplassene er få. Sist gang stod folk og hang over oss fordi de ventet på bord.. Liker Åpent Bakeri også jeg, men er ikke så veldig koselig. Dus har god mat.
-Fisken- Skrevet 19. januar 2007 #29 Skrevet 19. januar 2007 BIT har utrolig god mat! Det er verdt den dyre prisen synes jeg. Det ligger en på Byporten, en på Oslo City, en i Storgata ved siden av Kiwi, og en i Universitetsgata 20.
ashera Skrevet 19. januar 2007 #30 Skrevet 19. januar 2007 Pascal, Godt brød og Åpent bakeri er mine favoritter. BIT har god mat, men ikke så trivelig miljø. Arte Pazza og Kaffe Kopp Kafe er også ålreite steder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå