mowgli Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Hva er ditt favorittlunsjsted i Oslo og hvorfor?
billie Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Det er jeg litt nysgjerrig på også. Senest isted travet jeg rundt for å finne et sted å sette meg ned å nyte en deilig lunsj. Men fant liksom ikke noe.. Jeg er stor fan av BIT jeg,da...fantastisk salat og deilige brownies.
Gjest Alyx Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Con Gusto. Fordi maten er deilig og rimelig, servicen er på topp og det er alltid passelig mengde med folk der
mowgli Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 Con Gusto. Fordi maten er deilig og rimelig, servicen er på topp og det er alltid passelig mengde med folk der ← Hvor ligger det?
mowgli Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 Det er jeg litt nysgjerrig på også. Senest isted travet jeg rundt for å finne et sted å sette meg ned å nyte en deilig lunsj. Men fant liksom ikke noe.. Jeg er stor fan av BIT jeg,da...fantastisk salat og deilige brownies. ← BIT er veldig bra :-) Men finnes den flere steder enn på Byporten? Syns det er litt vel "travelt" å sitte der
Gjest itla Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 BIT er veldig bra :-) Men finnes den flere steder enn på Byporten? Syns det er litt vel "travelt" å sitte der ← Det er flere BIT'er i sentrum, ja, men de på Byporten og Oslo City er vel de som har mest sitteplass. Ellers er det en i Storgata, ihvertfall, og en ved Nationaltheatret - lurer på om den er i Universitetsgata. Jeg liker også BIT veldig godt, men det varierer veldig hva jeg har lyst på. Vi har god kantine på jobben, så jeg ender der 2-3 ganger i uka, ellers blir det BIT, Boccata (gode sandwiches, sushi og en del annet), Subway en sjelden gang, og hvis jeg har lyst på noe litt kraftigere går jeg på TikaTika (indisk hurtigmat). Kaffebrenneriet har også litt påsmurte greier som er ok, i tillegg til at mange bakere har gode ting.
Gjest baby-E Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Tullins cafe, som ligger ved holdbergsplass. Det er veldig hyggelig der syns jeg, ligger nærme skolen, også har de verdens beste ostegratinerte kyllinciabatta
Gjest Pax Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Nero på Bislett. (De har fantastisk gode salater) Endret 12. januar 2007 av Succubus
Gjest itla Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Tullins cafe, som ligger ved holdbergsplass. Det er veldig hyggelig der syns jeg, ligger nærme skolen, også har de verdens beste ostegratinerte kyllinciabatta ← Den kyllingciabattaen er nydelig, ja! Spiste ofte der da jeg gikk på Høgskolen...
Gjest Emera Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 Keep´em coming, dere! Jeg er en del i Oslo i forbindelse med jobb for tiden så gode lunsjsteder er det kjekt å vite om. Det er så vanskelig å orientere seg på egen hånd når det gjelder spisesteder.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. januar 2007 #11 Skrevet 12. januar 2007 Amfitryon i Akersgata er min favoritt både til frokost, lunsj, kaffe etter jobb og en flaske chablis eller tre utover kvelden Sentralt, men samtidig passe unna Karl Johan, god mat, hyggelig betjening - og for min del, nært jobben.
Prinsesse på erten Skrevet 12. januar 2007 #12 Skrevet 12. januar 2007 Jeg liker godt: - Pascal (Drammensveien og Nobelsenteret) - Bocata - Christiania - BIT - United Bakeries - Cafe Celsius (på sommeren)
Prinsesse på erten Skrevet 12. januar 2007 #13 Skrevet 12. januar 2007 Nero på Bislett. (De har fantastisk gode salater) ← Nero?? Hvor er det?
LadyInRed Skrevet 12. januar 2007 #14 Skrevet 12. januar 2007 litt utenfor tråden men........dinner skal begynne med lunch nå
Gjest Fruktfat Skrevet 12. januar 2007 #15 Skrevet 12. januar 2007 samson på det torget der man går på stortinget t-banen (det ble helt blankt oppi her nå...) har VELDIG god påsmurt mat. spesielt den med laks og skagensalat.
punkyB Skrevet 12. januar 2007 #16 Skrevet 12. januar 2007 Nero?? Hvor er det? ← http://www.utelivsguiden.no/utested.ugml?id01=4306 Nesten nede ved Bislett Stadion/rundkjøringen.
punkyB Skrevet 12. januar 2007 #17 Skrevet 12. januar 2007 Hos Godt Brød kan man 'designe' sine egne baguetter/foccaciaer og de blir som regel veldig gode. Enten kan man sitte der og spise eller ta de med seg.
Gjest Gjest 1 Skrevet 12. januar 2007 #18 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hva er ditt favorittlunsjsted i Oslo og hvorfor? ← (Jakter du på konkurrentene?) Bit (take&go), Bagel&Juice (take&go), Santinos (take&stay), Fridays, Horgans, og andre tilfeldige. Ingen er favoritter, ingen av dem har atmosfære og ingen av dem, med unntak av Santinos, klarer å tilby en "pakke" der en får alt på samme sted (service, stemning, rimelig pris, bevisst interiørplassering, bredt matutvalg, alt av drikke, riktig planlegging i rommet, osv.) Det blir jo feil dersom en i hverdagen må på en kjempedyr resturant for å få god lunch i et behagelig lokale. Vet andre om noen bedre steder? Endret 12. januar 2007 av Gjest 1
mowgli Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 12. januar 2007 (Jakter du på konkurrentene?) ← På ingen måte Skal til Oslo imorgen og vil spise digg mat på et koselig sted Trenger ikke å koste skjorta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå