Gå til innhold

Mistet p pillen i vasken!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ooops ja det gjorde jeg... i går kveld. I forvillelsen tok jeg fredagens pille istedet... men dette blir jo helt galt det er jo uansett en pille for lite... hva gjør jeg? Må jeg bare hoppe over en? Hvor lenge til jeg er sikker igjen da? Tror nemlig det kan bli litt sex i nærmeste fremtid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare tatt en pille fra et annet brett og så brukt det brettet kun hvis jeg mistet en p-pille igjen. Det er ikke lurt å bare hoppe over en pille sånn uten videre.

Skrevet

Jeg ville tatt en pille fra et annet brett. Det brettet blir jo ødelagt da, men det kan være greit å ha et sånn "nødbrett".

Skrevet

Jepp, ha et brett som du kalle for "reservebrettet"/"nødbrettet" e.l., så slipper du bli i tvil neste gang det skjer. Det samme dersom du har oppkast eller av andre grunner kanskje bør bruke en ekstra/ny.

Skrevet

Hva med å ta siste pille på brettet? Det har jeg gjort en gang og legen min sa at det var greit siden den siste pillen ikke "telte" så mye.

Skrevet

Hvis du hopper over så er det ikke sikkert før etter neste mens.

Bruk kondomer eller ta siste pille på brettet dersom du ikke ønsker deg barn eller abort.

Gjest gjest her
Skrevet

Ta siste pille på brettet, eller morgendagens.

-Hvis du har lik hormoninnhold på hele brettet.

Siste dagen spiller liten rolle.

Hvis du hopper over idag, må du bruke tilleggsprevansjon i 14 dager.

Skrevet

Da blir hvertfall ikke vasken gravid med det første :)

Skrevet
Ooops ja det gjorde jeg... i går kveld. I forvillelsen tok jeg fredagens pille istedet... men dette blir jo helt galt det er jo uansett en pille for lite... hva gjør jeg? Må jeg bare hoppe over en? Hvor lenge til jeg er sikker igjen da? Tror nemlig det kan bli litt sex i nærmeste fremtid :)

Æsj... Har du sex? Du er lite thøs da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...