Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Dareen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg gikk på Wang i 97/98, og selv om det er noen år siden, vil jeg tro at skolen er like bra i dag om ikke bedre. Hvis du først skal velge en privatskole, tror jeg Wang er et bra valg. Intensivt år, men du lærer mye, og er nesten garantert jobb etterpå. I alle fall var det slik for min klasse og tidligere klasser der. Wang har gode forbindelser med bedrifter i Oslo, og da jeg gikk der laget alle en CV som ble til en felleskatalog som ble sendt ut til bedrifter. Resultatet var at alle hadde jobb (utenom meg, som skulle flytte nordover). Var litt skeptisk da jeg startet på Wang siden lokalitetene ikke var av de nyeste, men skolen er bra den. Som sagt, dette er noen år siden, så skolen i seg selv er kanskje annerledes og lærerne er neppe av de samme, men jeg tror du har mye igjen etter et år der. Lykke til!

Skrevet

Jeg jobber i et stort privat selskap, og sekretærene her har ikke sekretærutdanning... Har også jobbet som sekretær selv etter endt høgre utdanning, og det ble aldri stilt krav om noen formell utdanning innen det. Dersom man bare har fullført VGS ser jeg nytten. Men har man fullført en høgre grad, har man tilegnet seg såpass mange ferdigheter som vil gå på sekretærrollen at seg ikke kan se nytten av å bruke masse penger på å ta en lavere utdanning, som jo sekretærutdanningen er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...