TigerLilly Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Har tenkt å melde meg opp som privatist i noen fag fra videregående for å få opp poengsummen litt. Jeg har elendig karakter i fransk B språk. Og har lyst å forbedre denne.. I 2. og 3 klasse hadde jeg spansk. Så jeg har lyst å bytte min fransk til spansk b språk. Men så kom jeg til å tenke på, er dette mulig..? Siden jeg hadde spansk i 2. og 3. klasse..? Noen som vet?
Nemesis Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Ble en smule forvirret av det du sa , men kan du ikke ta å ringe den skolen du gikk på og høre med de, så får du hvertfall et rett svar på det du lurer på
TigerLilly Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 Hehe, ja det forstår jeg godt. Men altså: det finnes jo regler som sier at man f.eks ikke kan forbedre 2fy karakteren om man har 3fy og sånn. Så da tenkte jeg at det kanskje også ikke gikk ann å bytte fransk b språk(det opligatoriske språkfaget alle må ha vettu, enten det er tysk, fransk el spansk) til spansk b språk når jeg allerede hadde det som valgfag de andre årene... Det skal vanligvis ikke by på problemer å bytte mellom språkfaget..men tenkte det kanskje var annerledes når man har fordypning i språket. Sendte en mail til privatist kontoret og de mente det var helt ok, men er litt usikker på om de skjønte hva jeg egentlig mente.. Fristen er på mandag. Men jeg kan vel kanskje ringe skolen på mandag.
Devana Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Den regelen om at man ikke kan forbedre 2Fy om man har 3Fy osv, tror jeg faktisk ble opphevet i fjor hvis jeg ikke husker helt feil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå