Gå til innhold

Utenlandsbryllup


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har diskutert litt hvorvidt det er vanlig at brudepar som gifter seg i utlandet betaler for reise og opphold for forlovere og foreldre. Vi som diskuterte dette var nok ikke helt enige, og kom i grunnen ikke fram til noen konklusjon.

Er det noen av dere der ute som kan hjelpe oss, og gi oss svar på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner folk som har giftet seg i utlandet. Et par dro helt alene uten å si noe til noen. Et annet par inviterte foreldre og forlovere med seg. De betalte reisen og oppholdet selv.

Vet ikke hva som er vanlig... kommer vel an på økonomi og sånt tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss i utlandet i august,og har betalt reisa for forloverene.

Lommepenger må de ha med selv.

icon_wink.gif ismen icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!:lol:

Vi gifter oss på Mallorca nå i juni.Vi drar alene med våre to små barn. Og vi snyter foreldre og forlovere for den store dagen. Vi har ikke råd til å betale for dem.Men jeg har hørt om par som har tatt med forlovere med på helgetur.Så forlovererne har fått dekket hotell, og middag m/drikke.

Men det kommer jo veldig ann på økonomien. Vi gifter oss i utlandet for å spare masse penger og heller bruke disse pengene på ferie på oss fire.Men vi kommer til å spandere en bedre middag på forloverne en gang det passer seg sånn.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fetteren til samboeren min gifter seg i Paris i fjor vår og de inviterte nå alle tanter og onkler samt foreldre, men de betalte ikke. Dette her var helt fritt valg om de ønsket å være med. Forloverne betalte for seg selv.

Men det varierer veldig fra land til land også. I utlandet er det ganske vanlig mange steder at brudeparet betaler det meste for sine forlovere og evt. brudepiker. Tror ikke det er så vanlig her hjemme icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...