Gjest tralala Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Trodde jeg hadde fått en kraftig øyebetennelse på det ene øyet, og dro derfor til legen i ettermiddag. Fikk konstatert herpesinfeksjon på øynene, med påfølgende beskjed om å komme meg til øyespesialist så fort som mulig i morgen. Legen sa at tilstanden var svært farlig for synet, så nå sitter jeg her med en dommedagsfølelse om at jeg kommer til å bli blind... Er det noen her som har hørt om dette? Vil våge og påstå at øyene og synet mitt er noe av det kjæreste jeg har...
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Trodde jeg hadde fått en kraftig øyebetennelse på det ene øyet, og dro derfor til legen i ettermiddag. Fikk konstatert herpesinfeksjon på øynene, med påfølgende beskjed om å komme meg til øyespesialist så fort som mulig i morgen. Legen sa at tilstanden var svært farlig for synet, så nå sitter jeg her med en dommedagsfølelse om at jeg kommer til å bli blind... Er det noen her som har hørt om dette? Vil våge og påstå at øyene og synet mitt er noe av det kjæreste jeg har... ← Det er svært alvorlig så kom deg til øyespesialist med en gang i morgen! Går som regel bra dersom man kommer meg til spesialist. Det som er virkelig farlig er om man får steroide dråper når man har herpes på øyet, da kan man bli blind. Men ikke fortvil, det går bra, bare kom deg til spesialit med en gang i morgen
Gjest tralala Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Skal bestille time så fort jeg kan i morgen tidlig. Uff - dette er deprimerende greier... :cry:
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Skal bestille time så fort jeg kan i morgen tidlig. Uff - dette er deprimerende greier... :cry: ← Nei da, dette går bra!!! Men det var veldig bra at du tok en tur til legen i dag og fikk konstatert at det ikke var en vanlig øybetennelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå