Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm, ser mange her anbefaler større TV enn det jeg kan ha. Er det slik at selv om f.eks en Toshiba er bra i 40" så vil den ikke nødvendigvis være så bra i 32" mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hm, ser mange her anbefaler større TV enn det jeg kan ha. Er det slik at selv om f.eks en Toshiba er bra i 40" så vil den ikke nødvendigvis være så bra i 32" mon tro?

Det er vel litt avhengig av hvor stort rommet er som TV'n skal stå i hvilken størrelse man skal velge. Jeg har 32 og det er mer enn stort nok. Sitter normalt ikke mer enn 2-3 m fra , men fungerer også fint på 4-5 m.

Det er vel en maksstr. for LCD tv'er - du må jo bestemme deg hvillen type du skal ha.

Innen høsten skjer det nok mye på teknologifronten og priser også. Anbefaler at du følger med i tester/forum og kanskje kjøper deg noen blader. Følg med om det er noen messer du kan gå på.

Skrevet

Ja, jeg har bestemt meg. Jeg skal ha 32" for jeg har liten stue så alt større enn det blir umulig. Det er derfor jeg lurer ettersom mange av anbefalingene her går på ca. 40" TV. Ser for meg at teknologi som fungerer bra på en 40" kanskje ikke fungerer like godt på 32" i samme merket, mens andre merker kan være bedre i mindre dimensjoner.

Skrevet
Ser for meg at teknologi som fungerer bra på en 40" kanskje ikke fungerer like godt på 32" i samme merket, mens andre merker kan være bedre i mindre dimensjoner.

http://www.idg.no/kunnskapssenter/lydogBil...e?service=print

37 er den mest vanlige LCD str. i følge linken over. Tror ikke teknologien er forskjellig i str. Men plasma skjermer er jo større enn LCD - så vil du ha stor skjerm velger du plasma. Skal du ha 32 er LCD beste valg.

Skrevet
Samme merket har forskjellige funksjoner og ting så en samsung er ikke bare en samsung uansett  størrelse.

Det var det jeg kanskje trodde, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...