Gå til innhold

Bestille flybillett til en som...ehm....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter her veldig gravid....og vi har veldig lyst til å bestille oss en ferietur i mai/juni. Noen av reisene er allerede utsolgt, og vi føler et aldri så lite press for å få bestilt nå.

Er det noe i veien for å bestille resie til oss, samt den ufødte babyen , før han faktisk har ankommet denne verden? (Huff, det høres jo helt sprøtt ut....:ler:)

Man må jo ikke oppgi noe annet enn alder, fornavn og etternavn (på barn) , og det skulle jo være greit å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville tro det kanskje byr på noen problemer,men spør på reisebyrået.de trenger jo navn og fødselsnummer,og det blir jo litt vanskelig siden barnet ikke er født enda.

Skrevet

Jeg har en venninne som kjøpte billetter til sin ufødte datter tidligere i høst. Billettene ble kjøpt et par mnd. før datteren ble født. Så det skal være mulig. Sikkert ikke alle som tillater det, men tydeligvis noen flyselskap. Mener de reiste med Norwegian. :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg har sjekket litt ut, og det er visst veldig vanlig, og i hvert fall ikke problematisk å bestille billetter til en liten en som er på vei.

Så da bestiller vi nok en av dagene! :)

Skrevet

Jeg har aldri oppgitt fødselsnr når jeg har bestilt billetter, kun årstall. Og årstallet er det vel ikke mye tvil om? ;)

Skrevet

Trodde ikke det var noe godt for nærmest nyfødte bebbiser å fly? :legrine: *uviten*

Skrevet
Trodde ikke det var noe godt for nærmest nyfødte bebbiser å fly? :legrine: *uviten*

Nå blir jo ungen 4-5 måneder i mai/juni, siden TS har termin i løpet av uka.

Skrevet

Jeg har aldri hørt eller lest noe om at amå babyer ikke skal fly.... De kan jo få sånn vondt trykk i ørene, men det tror jeg litt amming/flaske fint kurerer. (Mener jeg at jeg har lest.)

Vel, som noen andre sa, så blir jo ikke gutten noen nyfødt i mai/juni. Jeg kan nemlig føde når som helst nå jeg. :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...