Gjest Taxi Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Når dere skal bestille sydenferie, går dere da på solfaktor.no, reisefeber.no, på de forskjellige turoperatørene sine sider, eller hvordan går dere frem?
S10nemor Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Kikker på de forskjellige på nettet og ikke minst så hører jeg på hva venner og bekjente anbefaler...............og selvsagt egen erfaring
Pasha Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 på sydenturer har jeg alltid brukt ving. til de stedene jeg har reist har det ikke gått rutefly, så jeg har vært avhenig av charterselskapene sitt fly
Gjest Taxi Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 på sydenturer har jeg alltid brukt ving. til de stedene jeg har reist har det ikke gått rutefly, så jeg har vært avhenig av charterselskapene sitt fly ← Nå ble jeg nysgjerrig. Hvor har du reist?
Drua Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Vi skal reise med Ving i år, og bestilte via deres sider.
Pasha Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 er bare helt vanlige syden steder... men ikke slike steder som spania o.l .(der det går rutefly).. har jo vært slike steder også..men det er mange år siden før lavpris selskapene kom. skal jeg f.eks da rutefly til alanya (som jeg har reist til noen ganger) må jeg jo evt ta et fly til istanbul og så fly vidre til alanya.. og det blir jo for kronglete når det bare er å ta et charterfly i steden for. Det samme når jeg har vært på kypros. Nå er det jo 4-5 år siden jeg var der, så det kan jo hende at det går rutefly dit nå. men når jeg reiste dit var charterselskap den letteste måten.
dinamor Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 jeg leter på internett og finner fly og hotell der. reiser sjelden med charterselskaper da det ofte er mye dyrere.
Gjest Fruktfat Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 skal jeg på charter bestiller jeg helst gjennom apollo på nettet. pris er det viktigste da, og oftest er apollo billigst, og helt ok. nå skal vi på en lengre tur, og da ingen av reisebyråene har igjen så lange reiser som det vi vil på, blir det rutefly og hotell på egen hånd. og foreløpig ser det ut til at det blir dyrere og tar lengre tid. jeg har funnet ut at charter ofte er billigst i lavsesong her hjemme, og fly/hotell på egen hånd billigst i høysesong. (eksempel: til hellas i august...)
messy Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Turoperatører tar jo heavy med gebyrer og er sterkt overpriset i fellesferien. Så da blir det ofte til at jeg bestiller fly og hotell fra hverandre. Har i tillegg en mor som jobber i SAS så får reise en del på ID. Klager ikke :kgblunk:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå