Malou Skrevet 13. februar 2003 #1 Skrevet 13. februar 2003 Etter denne hissige pris kontra kvalitet debatten som har rast her inne i de siste dagene (og sikker leeenge før det også), lurer jeg på hva dere egentlig synes om Bodyshops produkter? Billig og bra, billig og dårlig, for dyrt i forhold til kvaliteten??? Jennifer
Megan Skrevet 13. februar 2003 #2 Skrevet 13. februar 2003 Prisene er jo helt greie. Er veldig fornøyd med bodylotionene deres, ansiktskremer og sminken, men såper og shampooer fra Body Shop holder jeg meg langt unna- føles som det ligger igjen et belegg på kroppen etter at jeg har brukt disse produktene. Men er veldig glad i spesielt Bodybutter- fantasitk på min hud og lukter sinnsykt godt!
starie Skrevet 13. februar 2003 #3 Skrevet 13. februar 2003 Jeg har ingen erfaring eller kunnskap om disse produktene, men har tenkt å stikke innom i morgen en tur for å "snuse litt"
Arwen Skrevet 13. februar 2003 #4 Skrevet 13. februar 2003 Synes Body Shop var veldig bra før, men er ikke like fornøyd nå mer. Produktene har, i mine øyne, tapt seg veldig.
Midnattsol Skrevet 13. februar 2003 #5 Skrevet 13. februar 2003 Jeg savner noen produkter fra Body Shop, for eksempel en ansiktsrens som var kjempegod som ikke finnes lenger. Jeg husker også jeg brukte bade-og dusj"såpen" med Fuzzy Peach-lukt, den er jo plutselig også borte. Jeg holder meg også unna noen shampo og balsamer derfra. Håret ble fett, flatt og ekkelt. Palm Shine tror jeg det het. Fæle greier. Seaweed-serien deres prøvde jeg litt, men huden min tålte det ikke. Bodybutter er derimot kjempedeilig. Hadde Oliven sist og den lukta jo sååå godt. Nå er det jo ikke bare kvalifiserte som jobber på Body Shop har jeg merka, så det er ikke alle jeg helt klarer å tro på når de snakker om diverse produkter som skal være såååå bra for meg. Har gått på den smellen og kjøpt produkter som ikke passa meg i det hele tatt. Så det jeg synes er for det meste bra, noe dårlig. MEN, nå skal det jo være produkter for enhver hudtype da, så de som ikke passer meg passer jo andre. Men jeg tenker også litt på de som ikke kan dette og som står der og skal fortelle meg hva som er best for meg når de ikke har peiling. Dusj-og badeproduktene liker jeg godt. Sminken har jeg ikke prøvd så masse, så jeg kan ikke uttale meg så mye om det.
aline Skrevet 14. februar 2003 #6 Skrevet 14. februar 2003 Jeg bruker Body Shop endel, spør lite, fordi jeg vet at endel av de som jobber der ikke er mer utdannet til dette en de som jobber i f.eks parfymeri avd på kappahl, Cubus, H&M etc etc. Har aldri fått helt det rette svaret av damene som jobber i parfymerier heller, så jeg stoler mest på min egen prøv-og feil metode. (og årevis med erfaring med min egen hud...) Liker Body Shop godt, bruker også Bodybutteret de har, og får silkehud med en deilig, naturlig nøtteduft. Bruker også body-skrubb derfra. Har prøvd endel av ansiktskremene deres, men foreløpig ikke funnet en til vinterbruk som gir nok og alikevel ikke "tetter" huden. Men til vår, sommer og høst har de bra nok produkter til meg. Shampo og balsam derfra synes jeg IKKE er bra!! Har forsøkt noen ganger, men det føles bare galt! Sminken er jeg kjempefornøyd med, bruker både pudder, rouge, øyenskygge, øyebrynsgele derfra. har også noe leppegreier derfra, og en mattende gele som fungerer flott om sommeren på litt svett, blank hud! Også har jeg brukt noe eyeliner derfra, den våte typen du "maler" på, har brukt maskaraen derfra, som egentlig er helt ok (men blir lei og må prøve nye typer innimellom.) Så, min oppfatning av Body shop er at det er bra produkter (unntagen shampo og balsam ting.) prisene er veldig bra (billig) i forhold til hva du får av produkt, både i varighet og kvalitet (etter mitt inntrykk!) Jeg vil råde folk til å prøve, og se om produktene passer til deres ønsker!
Amarone Skrevet 14. februar 2003 #7 Skrevet 14. februar 2003 Jeg liker en del av produktene til Body shop, bruker ansiktspleie, sminke og bodylotion derfra. Derimot synes jeg mange av dusjsåpene lukter "sukkertøy", deoen tørker ALDRI, og palm shine-serien lukter old spice... Nå har de imidlertid fått tilbake noen av de shampoo- og balsamproduktene de hadde før palm shine, og de fungerte bra på meg som har tørt hår. Amarone
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2003 #8 Skrevet 14. februar 2003 Body Butter fra Body Shop er fantastisk. Jeg føler at jeg får silkehud, og den jeg har (i lysegrønn eske) lukter kjempegodt. Bruker også Body Scrub med grapefrukt, og er fornøyd med den også. Ellers må jeg si at jeg ikke synes Body Shop er så utrolig billige. Særlig gavepakninger der koster ganske mye i forhold til hva de inneholder.
ragnalina Skrevet 14. februar 2003 #9 Skrevet 14. februar 2003 jeg er også veldig fornöyd med body scruben deres, og så elsker jeg de massasje duppedingsene de har (til å massere hendene og sånn). Innimellom må jeg bare innom for å lukte litt - har alltid syntes det er så god lukt i body shop-butikker
Tusseline Skrevet 14. februar 2003 #10 Skrevet 14. februar 2003 Er man på jakt etter rimelig kosmetikk og annen pleie er The Body Shop et fint alternativ. Den nye kolleksjonen av øyenskygger består av spennende og skimrende farger. Anbefales!
Thea Skrevet 14. februar 2003 #11 Skrevet 14. februar 2003 Jeg bruker dusjsåpe, bodylotion og parfyme av merket White musk og er super fornøyd. Bodylotionen fungerer kjempe bra og både den og parfymen lukter kjempe godt og holder på lukta ut dagen :D Andre produkter der har jeg ikke forsøkt, for på Body shop er det dyyyyrt :-?
Gjest Virvel Skrevet 15. februar 2003 #12 Skrevet 15. februar 2003 Jeg tror det meste jeg har av sminke er kjøpt på Body Shop, men det er fra den gamle serien, nå har de jo byttet ut alt som er av sminke. Det jeg har er jeg i hvert fall veldig fornøyd med, synes det er gode produkter i forhold til prisen. Så det var flere her som hadde dårlige erfaringer med shampo og balsam derfra... Jeg har aldri brukt shampo fra Body Shop før, men tester ut en nå (den for tørt og skadet hår), og synes foreløpig at den fungerer greit. Den lukter i hvert fall godt! Jeg bruker Body Shop endel, spør lite, fordi jeg vet at endel av de som jobber der ikke er mer utdannet til dette en de som jobber i f.eks parfymeri avd på kappahl, Cubus, H&M etc etc. Har aldri fått helt det rette svaret av damene som jobber i parfymerier heller, så jeg stoler mest på min egen prøv-og feil metode. (og årevis med erfaring med min egen hud...) Samme her.
Babyface Skrevet 15. februar 2003 #13 Skrevet 15. februar 2003 Jeg bruker E-vitamin ansiktskrem fast, ellers kjenner jeg ikke Body Shop-produktene så godt. Den mørkerosa jordbær-peelingen lukter deilig.
*M* Skrevet 15. februar 2003 #14 Skrevet 15. februar 2003 Jeg brukte BodyShop's Sea.. et eller annet dusjsåpe, den luktet virkelig sjø.. Nå har den blitt erstattet av en eller annen dårlig ocean kopi. Savner den veldig, siden jeg er en sommer-jente og elsker havet!!!
ringblomst Skrevet 15. februar 2003 #15 Skrevet 15. februar 2003 Har også falt helt for body butter fra Body Shop etter å ha fått det i gave fra en venninne. Så nå er jeg på min andre "kokos-krukke", lukter så mye, men godt, at jeg faktisk har kuttet ut parfymen. Har fått mange kommentarer på at jeg lukter så godt, men heldigvis ikke som en billig solkrem med kokoslukt Har aldri brukt Body Shop-produkter før nå, kjøpte en øyebrynsblyant som jeg synes er helt grei, men ikke noe mer. ringblomst
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2003 #16 Skrevet 15. februar 2003 Jeg er veldig fornøyd med øyenkremen til Body Shop. (Hvit liten tube med grønt felt foran. Tror den koster 79 eller 89) Jeg bruker også renseprodukter fra Body Shop - greit nok, kommer sikkert til å kjøpe det flere ganger. Likte ikke hudkrem fra Body Shop. (Tror jeg hadde en lys rosa krukke.) For ca et år siden kjøpte jeg en lebestift og leppeblyant (konturblyant)Lebestiften var tørr og ubehagelig, konturblyanten likeså, den var faktisk så ubrukelig at den gikk rett i bosset. Bruker en lys øyenskygge som base over hele øyelokket helt opp til brynene; på Body Shop har jeg funnet en som er diskret i fargen og helt uten skimmer. (Egentlig så diskret at den nesten ikke viser, men det passer meg bra ) Når det gjelder kunnskap til de som jobber der; jeg spør ikke så mye om hjelp. Har gjort det i diverse parfymerier, men den eneste måten jeg finner noe jeg er fornøyd med er prøving og feiling. Det som er bra for noen er dårlig for andre.
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 16. februar 2003 #17 Skrevet 16. februar 2003 Jeg har også dilla på Body Butter. MMMM 8)
starie Skrevet 16. februar 2003 #18 Skrevet 16. februar 2003 Mie. Neste gang du kjøper hudkrem så ikke kjøp krukke, men tupe eller pumpeflaske. Man trenger ikke stikke fingrene i kremkrukka mer en 21 ganger før den er forurenset!
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2003 #19 Skrevet 16. februar 2003 Da må jeg vel ta meg en tur til parfymeriet da, for ingen av de kremene jeg pleier å kjøpe er på tube. Dvs nivea har en grei til sommerbruk, men den blir for lett nå om vinteren. Ellers er det alltid en fornøyelse å lese tipsene du kommer med Starie. Flott med råd fra folk som har kunnskap :D
starie Skrevet 16. februar 2003 #20 Skrevet 16. februar 2003 Mie: det synes jeg du skal ja. Ellers kan du jo alltids bruke spatel, men min erfaring er at folk slutter med det etter en stund Takk for at du setter pris på rådene mine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå