Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 10. januar 2007 #1 Del Skrevet 10. januar 2007 I dag fant jeg ut at jeg er forelsket, og selv om det ikke kan bli noe, og han ikke vet noe, så føles det så FINT å være forelska i noen andre enn eksen i to år!! Wuuuuhei! Jeg så han i byen i dag og han smilte og jeg gikk SMELT! Jeg er 13 år ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 10. januar 2007 #2 Del Skrevet 10. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #3 Del Skrevet 10. januar 2007 Så fint da! Men hvorfor kan det ikke bli noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 10. januar 2007 #4 Del Skrevet 10. januar 2007 Fordi han har daaaamøøøø, men i uekte KGånd så skal jeg holde meg unna, og heller sikle på han på avstand. Og PRØVE å ikke tenke "kanskje de gjør det slutt" Men det er bare idiotisk. (selv om jeg gjør det) Aiai. Jeg husker lille julaften traff jeg han i byen og prata en del, og jeg sa at jeg har ennå ikke fått hørt hvor flink han er på gitar (han spiller i band), så sa han at han skulle ta en trudelutt for meg en dag ;D Og jeg sa fniiiis herrejesus og faen, dette er så unormalt meg! Jeg har lov, for jeg prøver meg ikke og tar ikke på han :D Det er bare følelsen av å like noen som ikke er eksen som gjør meg så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 10. januar 2007 #5 Del Skrevet 10. januar 2007 Klart det er lov. Og det er deeeeilig å være forelsket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 10. januar 2007 #6 Del Skrevet 10. januar 2007 Han er sånn en nam en!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 10. januar 2007 #7 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvem er haaan? :D Jeg vet du egentlig har sagt tror jeg mnen husker ikke, og jeg vil vite å så er det gøy når du er 13 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 10. januar 2007 #8 Del Skrevet 10. januar 2007 Han du ikke syns var noe fin for han har afro og degosbart >;---D Jeg syns det er charming førr fan :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 10. januar 2007 #9 Del Skrevet 10. januar 2007 Åe, jeg vil også være forelska. Litt teit å ikke være det når jeg har type til og med. Kan noen drysse litt forelskelsesstøv over meg, for nå er jeg bare gretten kjerring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 10. januar 2007 #10 Del Skrevet 10. januar 2007 Wuhu! Jeg er glad med deg! :-D Dette trenger du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 10. januar 2007 #11 Del Skrevet 10. januar 2007 Wuhu! Jeg er glad med deg! :-D Dette trenger du. ← Neeeej jeg er slitsom for omgivelsene! Forbaskade propell! :D (og jeg merker jeg skriver :D i hvert innlegg) Etter sist gang jeg så han tok det 3-4 dager før jeg roet meg, uææha! Jeg vil han skal her og spille en trudelutt for meg nå så skal jeg fanmeg spille en trudelutt på hans! Jeg bare TØYSER hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 11. januar 2007 #12 Del Skrevet 11. januar 2007 Han du ikke syns var noe fin for han har afro og degosbart >;---D Jeg syns det er charming førr fan :D ← Juhu!!!! MEn det erjo bra for deg til fjortizzzzfhan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 11. januar 2007 #13 Del Skrevet 11. januar 2007 Tråden er ryddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 12. januar 2007 #14 Del Skrevet 12. januar 2007 I dag er jeg stolt av meg selv! Var hos han eksen min i går (vi er jo fortsatt gode venner selv om ikke vi humper)fortalte han at jeg var betatt av han her (var gjennom han jeg traff han her ) og mistet alle busser hjem som var mulige å miste, så jeg måtte sove over. Så rett før vi skulle sove begynte han å syte om at jeg ikke måtte etellerannet for da kom han til å bli liggende og tenke på det (tror det var snakk om barbering og jeg klødde meg i hjel) og jeg sa "ja jeg vil knulle deg også, men vi kan ikke så gå og legg deg for jeg skal bli naken nå!" HOHO! Hvem hadde trodd det om meg!:D Men faen heller da... 2 måneder uten er LENGE Men hvis jeg gjør det med han igjen kommer vi bare inn i en kjip sirkel igjen, vi har det jo så gøy når ting er som de har nå! FYSJ! Men jeg er nå litt stolt at jeg greide å kommandere han inn og sove på sitt eget rom der han sto i boxeren og så så nam ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 12. januar 2007 #15 Del Skrevet 12. januar 2007 flink jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #16 Del Skrevet 12. januar 2007 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 12. januar 2007 #17 Del Skrevet 12. januar 2007 men gud kor vanskaleg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 12. januar 2007 #18 Del Skrevet 12. januar 2007 Flink, flink jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 12. januar 2007 #19 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg har kontroll for en gangs skyld! :D I dag skal det være noen konsertgreier som jeg skal være med noen venner på... og muligens siklemann er det HIHIIIIIIIIIIIIIIIIFNIS kulan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TsS Skrevet 15. januar 2007 #20 Del Skrevet 15. januar 2007 Å! Jeg veit hvor sykt vanskelig det er med namme x-er! Godt at du klarte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå