Skytte Skrevet 22. januar 2007 #21 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei på deg! Så morsomt at jeg inspirerte til pannekaker! Idag skal vi ha kjøttkaker og fiskekaker i brunsaus!Det blir alltid noen til overs i pakkene og da må man mikse litt! Dagene går fort ja....Jeg skulle ønske jeg kunne stanse tiden sånn at det kun var fredagsettermiddag,lørdag og søndag Ønsker nå så mye jeg.....! Ha ei fin uke i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. januar 2007 #22 Del Skrevet 22. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. januar 2007 #23 Del Skrevet 25. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. januar 2007 #24 Del Skrevet 26. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. januar 2007 #25 Del Skrevet 29. januar 2007 Håper alt er bra med dere! Ha ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 29. januar 2007 Lever jeg altså, men har litt travle dager. Så tusen takk til dere alle som holder meg oppdatert Fredag drar vi på ferie. Så om kun 4dager sitter jeg forhåpentligvis på en delilig varanda og drikker en nydelig rødvin T holder det gående hee dagen. Ha er jo verdens nydeligste gutt!!!!! Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. januar 2007 #27 Del Skrevet 29. januar 2007 Kos dere på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. februar 2007 #28 Del Skrevet 4. februar 2007 Innom og misunner deg ferien Ikke mye verandavær her i allefall..! Men du fortjener det i aller høyeste grad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. februar 2007 #29 Del Skrevet 9. februar 2007 Goood helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. februar 2007 #30 Del Skrevet 12. februar 2007 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. februar 2007 #31 Del Skrevet 12. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 18. februar 2007 I AM BACK!!!!!!!!!!!!!!! Da er jeg tilbake fra ferie. Guuuud så nydelig med ferie. Vi har hatt 14nydelige dager under Spanias sol. De siste dagene hadde vi ca 30gader i skyggen. T stodtrivdes. OG elsket bassenget En ting er helt sikkert, Vi resier tilbake neste år på samme tid. For dette var helt nydelig. Vintern blir bare så masse mye kortere når man opplever varmen og SE solen og vireklig kjenne den varme midt på vinteren. NYDELIG rett og slett!!!!!! Tusen takk for besøk aøøe sammen!!!! Jeg tror nok jeg må ta en runde hos dere ande i løpet av morgendagen. Nå skal jeg ha noe varmt å drikke :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2007 #33 Del Skrevet 21. februar 2007 Velkommen hjem!!! Ahhh,hørtes bare helt fortreffelig ut med sydentur ja...*drømme* Har sett litt etter turer men syns det er så dyrt...Kan liksom ikke reise fra Oslo vi vettu så da baller det fort på seg noen kroner...Meeen,jobben til sambo har hus i Spania så det kan hende det blir en dag! Kos deg med varm drikke i dette isødet av et land vi bor i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mars 2007 #34 Del Skrevet 11. mars 2007 Bare innom og ser etter deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mars 2007 #35 Del Skrevet 11. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. mars 2007 #36 Del Skrevet 27. mars 2007 Tenker på dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 27. mars 2007 #37 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei på deg! Det var jeg som var "gjesta" på forrige side - har sletta og fornyet meg litt! Håper det står bra til med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. april 2007 #38 Del Skrevet 12. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. mai 2007 #39 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei hei på deg!! Flere som ikke rekker innom kg ser jeg...! Bra det ikke bare er meg.... Håper dere har det bra og at vi hører en pip fra deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. juni 2007 #40 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei du! Her kommer jeg for å si;GOOOD SOMMER SNUPPA!!!! Håper dere har det bra alle tre som familie,foreldre og kjærester! Kos dere mest mulig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå