Gå til innhold

Tulipanens hverdag


Tulipan

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg startet en ny dagbok igjen.

Trenger et sted der jeg kan lufte hodet til tider :ler: .

Hadde en gravid-dagbok, men den var det så mye krimskrams osv i at jeg fikk den slettet.

Gullet mitt begynner å bli stor. Han fyller jo hele 8måneder 19.mai Har ikke begynt å krabbe enda, men det åles til den store gullmedaljen :Nikke: .

Skal jobbe 2uker fra 22.februar. Gleder meg til det jeg. Da skal mannen være hjemme.

Mannen snakker forøvrig mer og mer om lille søsken til T. :ler: . For å si det slik, det blir ikke imorgen :sjokkbla::legrine:

Nei, nå tror jeg nok dette ble det for denne gang. Kose med mannen min nå jeg :sjarmor:

(håper å rekke innom Skytte, Pi@, miiip, Rognebær og flere jeg ikke kommer på akkurat nå kanskje i løpet av morgendagen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEIA!!!!!!!!!!VELKOMMEN TILBAKE!!!!

Nå ble jeg jammen meg glad her! Så morsomt å ha en gammel kjenning tilbake!!

Og jeg som har tenkt tanken på å slette boka mi...NEI,må nok bare henge her ine fortsatt ja!Om enn mye sjeldnere enn før så er det myyye bedre enn å gå glipp av dere vennene mine!

Kjempekos å høre fra deg igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med dagbok igjen altså :Nikke: .

Gud så trøtt jeg er ikveld da :Gjesp: (ser nesten slik ut også... :ler: )

Jeg kommer nok ikke til å være like aktiv som det jeg var i den forrige dagboken.

Dagen idag har bestått av lunsj med mamma og lille søster på Pascal. Nydelig kake :sikle: (ikke like begistret for fiskesuppen denne gangen... :riste: . den har alltid vært veldig god, men de har vist forandret litt på den og det falt ikke helt i min smak :sjenert: ), vaske klær og veeeeeente på mannen. Han brukte jo hele 2,5timer hjem på snøen idag.

Gullet sover. Gud så deilig det er når han tar natta.

Mannen ligger i den andre sofaen og ser serien om 80tallet på nrk. Mye å humre over der gitt :legrine:

Igår ble det sannelig kos med mannen også :humpe::plystre: . Og det var nyyydelig gitt. Ikke ofte det blir tid, ork, overksudd til slike ting lenger.

Skytte: tusen takk hilsen :klem: . Det er godt å være tilbake.

Nå skal jeg innom Skytte, miiip, Pi@, Rognebær og sikkert mange flere. Og så kose meg med en kopp kaffe tror jeg. Sovner jo nesten sttende her i sofaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ramler inn*

Næmmen!!! Hva er det jeg ser! Ny dagbok jo!!! Slipper ikke unna meg ;)

Blir koselig å lese om dagene deres, men har Gullet blitt så stor!!! Hjelpes! Går jammen unna! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ahr jeg vært innom Skytte, miiip, Pi@ og iss. Men finner ikke Rognebær :tristbla: . Hvor har hun gjort av seg?????? :sur:

Iss: ja I'M BACK ;) . Og jeg vil da ikke slippe unna deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det sannelig helg.

Ukene går så alt for fort for min del. T blir jo 8mnd neste fredag :sjokkbla:

Den 22.februar skal jeg tilbake på jobb og jobbe i 2uker. Gleder meg litt til det altså, men gruer meg også. Skal jobbe 4netter så det blir jo ikke så ille. Da sover jo mini uansett, men gruer meg til de andre dagene. Ikke være der på dagen sammen med han... :tristbla: Men han er jo sammen med mannen da, så han kommer nok til å kose seg glugg ihjel tenker jeg :)

Har trent idag. Deilig å bruke kroppen sin altså. Men jeg er bare helt vannvittig støl etter onsdagens trening. Helt grusomt. Så støl som det jeg var i går og idag., har jeg ikke vært på mange mange år. Og det er vondt ja :sur: . Så jeg trente ikke ben idag, kun overkropp og så tøyde jeg ut litt godt på bena.

Nei, det er en liten mini-tulipan her som krever min opmerksomhet her. Får vel legge meg ned på gulvet og leke litt tenker jeg :ler: . OG SYNGE av full hals (ikke særlig vakkert å høre på, men det driter han i :ler: )

:klem: til de som kommer på besøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tulipan!!!! SÅ KOSELIG Å HA DEG TILBAKE! :klem: Har tenkt på deg og lurt på hvor du har blitt av og hvordan det går med dere.

Fint å lese at dere trives! Men det står i første innlegget ditt at mini-tulipanen blir 8 mnd 19. mai, jeg tror det skulle være 19. januar?! :ler:

En :klem: til, jeg kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står i første innlegget ditt at mini-tulipanen blir 8 mnd 19. mai, jeg tror det skulle være 19. januar?! :ler:

:rodme::lol: hi hi :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag ja...

Jeg har vært på shopping idag jeg. HELT alene. Eller det vil si uten mini-tulipanen for mamma var med som shopping-assistent. Det var helt nydelig å handle uten T. Befriende å ikke tenke på gullet når klær skulle prøves.

Fant jo selvsagt masse klær til gullet. 50%salg. Fikk 2gensere, 1skjorte og bukse i str 80 til han for den nette sum av 270kr. Det er ikke dårlig det. :klappe:

Også klarte jeg å finne meg kjole til neste helg. Var vel ikke helt det jeg hadde tenkt, menfant den nå og syntes jeg var ganske så fin i den og deremd ble en med hjem til meg.

Har litt blandede følelser for å begynne å jobbe igjen. Det skal bli veldig godt å begynne igjen, men samtidig gruer jeg meg til å levere han til noen vilt fremmede mennesker som skal ta seg av han hele dagen. Kanskje de til og med er de som kommer til å se at han tar sine første skritt. Eller sier noe nytt for første gang.... :grine:

miiip: så kos med besøk av deg. Vi trives veldig godt ja. :klem:

Nei, Jeg får vel gå og vekke T tror jeg. Han skal jo legge seg for kvelden snart ;)

Endret av Tulipan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som kommer susende i vårt kule nabolag :ler:

Ahhh,shopping alene er herlig!Og salg er knall :sjarmor:

Elsker salg jeg.....Derfor jeg eier sytti tusen ting og duppeditter jeg egentlig ikke trenger..... :sjenert: Arvelig belastet fra pappa som er EKSPERT på å kjøpe ting bare fordi de er på salg :ler:

Jeg må bare si meg helt enig med dine tanker og følelser rundt bhage...Jeg vil heller ikke det så jeg håper vi får til å fikse økonomien sli at jeg kan være hjemme et år til,uten at vi går helt konk!

Håper uka deres blir alldeles herlig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag morgen. Ny mandag=ny uke, nye mulgiheter

T ligger på gulvet og leker. Fyker rundt som en propell. Han krabber ikke enda, men det åles til den store gullmedaljen.

Han fikk en musikk leke-dings i julegave og når han får musikk ut av den holder han takten med hele seg. Og så ser han opp på oss og gliser STOLT av seg seg selv :hjerter_rundt:

Idag var planen å trene, men siden TERROR har holdt meg våken nesten konstant fra kl 02 så droppet vi det idag. Tar meg ehller en trilletur etter lunsj. Trenger noen nye blomster. Har lyst på Primula-blomster på stuebordet....

Skytte: jeg blir nok ikke hjemme 1år til... Har rett og slett ikke økonomi til det :sur::klem:

Pondusa: :klem:

Får ta en runde litt senere idag.

Nå:frokost og få T til å ta sin første dupp sånn at jeg kan sove litt også. Trenger det sårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Der var du jo!

Jeg bare trengte en fornyelse, men jeg er den samme. :klem:

Hvorfor skal du begynne å jobbe igjen allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du!

Der var du jo!

Jeg bare trengte en fornyelse, men jeg er den samme. :klem:

Hvorfor skal du begynne å jobbe igjen allerede?

Skal jobbe i 2av ukene når mannen skal ha permisjon ;)

Oppdatering senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag alt idag og uken er snart over.....

Jeg synes ukene går så fort jeg... Har veldig blandede følelser ang dette at dagene og ukene går så innmari fort... Når ukene går så fort så betyr jo det bare en ting: tiden mot permisjonens slutt begynner å nærme seg skremmende fort :sur: Liker ikke det helt...

På en kant gleder jeg meg til å begynne å jobbe igjen. Gleder meg til å snakke med andre voksne mennsker og ha det sosialt med voksne mennsker igjen. På den andre siden, så gruer jeg meg til å overlate det mest dyrbare jeg har til noen vildtfremmede mennsker.... Men det går seg vel til... Bare vi får barnehageplass ...

Dagen idag har gått til slikk og ingenting føler jeg. Gått tur da. I snøværet. Koselig det altså.

Og etter inspirasjon fra vår alles kjære Skytte, så har vi hatt pannekaker til middag. Det var veeeeeeeldig godt.

Lavalampe: :klem:

miiip: ikke så mye som foregår her hos meg. :klem:

Skytte: søvn?? hva er det da :ler: . Ble nok sittende her isteden jeg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Veldig koselig at du er tilbake, Tulipan! :kose: Nå er jeg ikke så mye på Kg lenger, men nå vet jeg i hvertfall hvor jeg finner deg! ;)

Og så fant jeg en gammel kjenning her også, som jeg ikke har sett på lenge - Lavalampe. Ny forkledning, ja! ;)

Så moro at mannen din snakker om søsken allerede. Han var vel minst like skremt som mannen min i utgangspunktet! :ler: Ikke søsken-snakk her i huset, men hovedsaken er jo at de trives som fedre. :)

Kjenner meg igjen i det du skriver om det å komme tilbake i jobb. På en måte blir det veldig bra, men på en annen måte er det skremmende...aller helst vil man jo være sammen med de små, selvom man også har behov for å være sammen med voksne også.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...