Celiclya Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er helt sikker på at jeg har bakteriell vaginose, må jeg da til legen for å få medisin? Jeg har aldri vært til gynekologen og har lite lyst i grunn, særlig når jeg er så sikker på hva som er galt. Finnes det "kjerringråd" eller mer alternative behandlinsformer enn medisinier fra legen?
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 For å få medisin mot BV må du til lege ja. Alternative behandlinger vet jeg ikke noe om.
Celiclya Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Glemte forresten å legge til om man må ha gynekologisk undersøkelse?
iss Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg slapp gynekologisk undersøkelse, legen stolte på det jeg sa... Fikk vaginale stikkpiller som trolig var antibiotika. Av alternative metoder, anbefales det melkesyrebakterier. På apoteket får du kjøpt noe som heter Ecovag som er melkesyrebakteriekapsler som er vaginale stikkpiller..
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Normalt så blir det GU, men jeg forstår ikke helt hvorfor når det er en sekrettest som er undersøkelsesmetoden. Det bør da være mulig å gå på wc og stikke inn den pinnen selv og ta ut utflod?
honey21 Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har bakteriell vaginose akkurat nå. Ventet en uke med å dra til legen fordi jeg trodde det kom til å gå over av seg selv. Men det ble bare uutholdelig Legen måtte ta en bakterieprøve av utfloden samt se om det var rødhet og utflod i skjeden. Så ja, jeg hadde GU. Fikk resept på Dalacin vagitorier som jeg tar nå. Hjelper bare litt foreløbig. Ta deg en tur til legen du, det er ikke farlig (Leger se jo vaginaer hele tiden!)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå