Gå til innhold

Madonna ikke lenger dronningen av pop!

Gjest Nattblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Madonna er ikke noe flink til å synge en gang, bare blitt populær ved å sjokkere, men det gjør jo mange millioner jenter nå 😄

Anonymkode: a516c...576

Det er ikke lenger like sjokkerende å kle av seg og spille på sex, så ikke like lett å få ikonstatus i dag🙈

Anonymkode: 8c26d...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Taylor Swift er den nye dronningen.

Madonna er den gamle dronningen.

Nei nei, ikke sammenlign Taylor med Madonna😄 Madonna er (var) en provokativ artist, ikke like provokativt å kle av seg i dag. Taylor er en one-off, og er i samme gate som artister som Mitchell. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei nei, ikke sammenlign Taylor med Madonna😄 Madonna er (var) en provokativ artist, ikke like provokativt å kle av seg i dag. Taylor er en one-off, og er i samme gate som artister som Mitchell. 

Jeg er enig i at Taylor spiller på helt andre ting og er mye mer singer-songwriter enn bare pop men respekterer begge og mener begge fortjener tittelen 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen som har tatt over den tronen så er det Rihanna. 

Anonymkode: 8d8d8...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om det er noen som har tatt over den tronen så er det Rihanna. 

Vel. Rihanna har ikke gitt ut musikk på over seks år. Og personlig tror jeg hun har pensjonert seg. Hun hadde ca 10 gode år i gamet, men ikke lenge nok til å omtales som ny dronning av pop…

Anonymkode: d9409...513

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vel. Rihanna har ikke gitt ut musikk på over seks år. Og personlig tror jeg hun har pensjonert seg. Hun hadde ca 10 gode år i gamet, men ikke lenge nok til å omtales som ny dronning av pop…

10 år? Dama er over 34 år, og hun ble først kjent fra hun var 17. Hun har vel også uttalt at ny musikk kommer, men hun har nettopp fått barn. Tipper du er ung om du ikke husker begynnelsen av karriera. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

10 år? Dama er over 34 år, og hun ble først kjent fra hun var 17. Hun har vel også uttalt at ny musikk kommer, men hun har nettopp fått barn. Tipper du er ung om du ikke husker begynnelsen av karriera. 

Ja, nettopp. Men de siste fem årene har hun jo vært totalt inaktiv. Ingen ny musikk, ingen turné. Derfor 10 gode år. 
Jeg digger Rihanna. Håper hun kommer med nytt album. Men personlig tviler jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Beyonce er vel den åpenbare dronningen av pop. 

Anonymkode: badfa...3de

Beyonce er mye mer R&B 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, nettopp. Men de siste fem årene har hun jo vært totalt inaktiv. Ingen ny musikk, ingen turné. Derfor 10 gode år. 
Jeg digger Rihanna. Håper hun kommer med nytt album. Men personlig tviler jeg. 

Madonna var vel ikke alltid aktiv heller i løpet av alle de årene. Sånn er det jo ofte.

Ny musikk kommer: https://www.capitalxtra.com/artists/rihanna/lists/r9-new-album-release-date-songs-listen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Måtte google hvem Madonna er. 

Anonymkode: 89218...b3f

🤦‍♀️ seriøst er folk helt historieløse? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Madonna var vel ikke alltid aktiv heller i løpet av alle de årene. Sånn er det jo ofte.

Ny musikk kommer: https://www.capitalxtra.com/artists/rihanna/lists/r9-new-album-release-date-songs-listen/

Hun har snakket om det samme albumet der i årevis. Allerede i 2018 sa hun at det snart var klart. Håper det stemmer denne gangen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Taylor Swift er den nye dronningen.

Madonna er den gamle dronningen.

Jeg hører MYE på radio. Mye! Men selv om jeg hadde blitt truet med en pistol mot tinningen, så hadde jeg ikke klart å nynne på en sang av Taylor Swift.😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Jeg hører MYE på radio. Mye! Men selv om jeg hadde blitt truet med en pistol mot tinningen, så hadde jeg ikke klart å nynne på en sang av Taylor Swift.😝

Taylor Swift er også en veldig kjedelig og stueren pensjon, så det blir litt rart å sammenligne med Madonna som brøyt veldig mange barrierer og var provoserende i sin tid. Hun var så mye mer enn bare en artist. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madonna har ikke vært dronningen siden minst 90-tallet.

Anonymkode: c9d30...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Buhu. Du er ca. 15 år for sent ute med å snakke ned Taylor Swift.

Hvis du har ører og evner å følge litt med (lytte/lese tekstene hennes, sjekke ut noe annet enn hennes eldgamle hits, lese anmeldelser, lese om hvordan hun har formet en hel generasjon av unge musikere) - ja da hadde du forstått hvor dum du fremstår. Det er en grunn til at hun allerede topper listen over 4. største artist gjennom TIDENDE.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (4 minutter siden):

Ikke we’re never ever getting back together heller?

Endret av Entern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...