Gjest Nattblomst Skrevet 10. januar 2007 #1 Del Skrevet 10. januar 2007 I mine øyne har Gwen Stefani overtatt tronen. Heia Gwen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. januar 2007 #2 Del Skrevet 10. januar 2007 Øhhh... Skeptisk! Jeg er også stor fan av Gwen Stefani, men hvis vi sammenligner med det Madonna har gjort, og fortsatt gjør, så er det lenge igjen før Gwen overtar denne tronene. Men prinsesse, det er hun nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 10. januar 2007 #3 Del Skrevet 10. januar 2007 Har ikke likt det Madonna har gjort de siste årene, så for meg personlig har hun aldri vært dronningen. Men for all del, dama har jo oppnådd fryktelig masse, men har mer sansen for Gwen Stefani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. januar 2007 #4 Del Skrevet 11. januar 2007 Madonna har vel holdt på i bransjen omtrent like lenge som Gwen Stefani har levd. Jeg er ikke storfan av all musikken til Madonna, men synes ikke Stefani er i nærheten av å overta den tronen enda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 11. januar 2007 #5 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg synes de begge har en creppy personlighet, men nå "kjenner" jeg de bare gjennom sangene sine da. De skal være så hippe og trendy, og jeg må finne fram bøtta hoi og hå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 11. januar 2007 #6 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva betyr creppy...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 11. januar 2007 #7 Del Skrevet 11. januar 2007 Så spør vi Fiona om hun ikke skjønte det sto "creepy" bare at jeg er litt kjapp på tastaturet, eller om hun misforstår med vilje Fant ikke noe norsk ord for det. Guffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 11. januar 2007 #8 Del Skrevet 11. januar 2007 Så spør vi Fiona om hun ikke skjønte det sto "creepy" bare at jeg er litt kjapp på tastaturet, eller om hun misforstår med vilje Fant ikke noe norsk ord for det. Guffen? ← Trodde først du mente crappy jeg.. At de hadde bedriten personlighet rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chic Skrevet 11. januar 2007 #9 Del Skrevet 11. januar 2007 Nei, Gwen Stefani har lang vei å gå før hun kan ta tronen fra Madonna! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 11. januar 2007 #10 Del Skrevet 11. januar 2007 BEgge er dronninger i mine øyne. Vanskelig å sammenlikne når man tenker på erfaringen og fartstiden Madonna sitter med, det går ikke an å ta igjen på lenge enda. Men ut ifra prestasjoner pr i dag, står de kanskje likt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 11. januar 2007 #11 Del Skrevet 11. januar 2007 Trodde først du mente crappy jeg.. At de hadde bedriten personlighet rett og slett ← Haha! ;D Men jeg skal ikke krangle på den altså Jævla discoqueen og ghettodame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 11. januar 2007 #12 Del Skrevet 11. januar 2007 Er vel ikke helt enig i at Gwen har tatt over for Madonna ennå, men man hører jo mer og mer til Gwen og mindre og mindre til Madonna (hvis man ser bort fra adopsjonssaker og slik da). Men synes egentlig den som virkelig puster Madonna i nakken er Kylie Minogue... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. januar 2007 #13 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg synes da vi hørte rimelig mye om Madonna når hun ga ut den siste platen, og den siste singelen Jump spilles da ganske ofte ennå. Jeg liker forsåvidt Gwen Stefani jeg, og var en stor Madonna fan i mine yngre dager (ikke like stor fan nå lenger), men synes også at Gwen har et stykke igjen før hun kan måle seg med Madonna karriæremessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2007 #14 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg er ikke enig at Gwen Stefani er dronningen av Pop. Madonna har fått denne betegnelsen pga sine lange fartstid, hun har holdt på i mer enn 20 år! Og det spesielle med madonna er jo at hun har vært en trendsetter nesten hele tiden. Bare tenk på da hun ga ut plata "ray of light". Det var først da "alle" begynte å ta yogatimer. Gwen Stefani har derimot tatt etter Madonna på mange måter. Madonna var med i en periode da pop-musikken endret seg mye, bla innføring av MTV og oppbrudd fra det "uskyldige" insdustrielle samfunn osv. For å få den stillingen som Madonna har fått må man ha vært trendsettene i en sånn periode. Og uavhengig av sjanger synes jeg (og flere med meg) at Madonna har laget kvalitetsmusikk. Låtene hun laget i begynnelsen av karrieren blir fortsatt avspilt. For meg er det Gwen Stefani bare irriterende mas. Det er catchy, men jeg tviler på at så mange orker å høre på musikken hennes når den første interessen har gitt seg. (jeg orker ikke å høre på det nå heller. skrur av radion hvis jeg hører en av sangene hennes) Og jeg er enig i at Kylie Minogue er nærmere å overta tronen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 11. januar 2007 #15 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Vi kan godt spørre Fiona om det, det kan vi. Hvordan er det Fiona, misforstår du med vilje? Nei, Ferskvannsblekksprut, den eneste mulige assosiasjonen jeg gjorde der og da var at det muligens var crappy, og så begikk jeg det grove feilgrep å rett å slett spørre om hva det betydde. Av og til er en spade bare en spade Jeg heller mot at Kylie og Madonna vel er representanter for samme tidsepoke®, og derfor må se etter noen "nyere" hvis vi ser etter arvtagere. Synes kanskje det er litt tidlig, siden damene fortsatt er aktive, men Gwen Stefani er absolutt på høyde hva angår antall hit'er og evne til å ta pulsen på det som skjer. Kommer ikke sånn umiddelbart på noen andre som kvalifiserer. Vi kan vel greit slå en strek over Britney... foreløpig. Endret 11. januar 2007 av *Fiona* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Thor Skrevet 11. januar 2007 #16 Del Skrevet 11. januar 2007 i mine øyne er madonna bare dronning i og lage elendige sanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 11. januar 2007 #17 Del Skrevet 11. januar 2007 Gwen har jo hvert i musikkbransjen nesten like lenge som Madonna, men hun er ikke helt på det samme stadiet ENDA. Jeg tror derimot at vi kommer til å høre mer fra henne i fremtiden og at hun har potensialet til å bli en enda større artist enn hva hun er i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 11. januar 2007 #18 Del Skrevet 11. januar 2007 Gwen har jo hvert i musikkbransjen nesten like lenge som Madonna, men hun er ikke helt på det samme stadiet ENDA. Jeg tror derimot at vi kommer til å høre mer fra henne i fremtiden og at hun har potensialet til å bli en enda større artist enn hva hun er i dag. ← Nesten er jo å ta i da, da det er nesten 10 år mellom platedebuttene deres. Og selv om No Doubt debuterte i 1992 slo de vel ikke igjennom før i 95, med Tragic Kingdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 11. januar 2007 #19 Del Skrevet 11. januar 2007 Madonna har vært i bransjen lengre og har også vært større i sin tid! Bare det at hun er en "merkevare" som alle vet hvem er. Tror faktisk at man kan så så mye som at Gwen ikke akkurat har den samme statusen som "legenden" Madonna, og at det skal en god del mer til får hun får det! Det gjør at jeg heller ville ha beholdt Madonna som "dronning". Husk også at Madonna var rimelig "banebrytende" i forhold til kvinnelig likestilling da hun var på sitt største, hun satte i gang mange diskusjoner og løste opp mange gamle fordommer (selv om hun viste seg som en gæærn dame så det holdt) DET kan vel ikke Gwen skilte med? Men nå er ikke jeg fan av musikken til noen av dem da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 11. januar 2007 #20 Del Skrevet 11. januar 2007 Madonna er dronninga fortsatt ja! Hun har tæl, ikke redd for hva noen mener og har vært først med det meste. Selv om det nye hun har laget er vel mer et samarbeid med div. mixere eller no så kan da ikke Gwen måles engang med godeste madonna! Og kylie? øh.. ok den er jeg ikke helt med på Jeg synes den beste plata til madonna er Ray of light! The power of goodbye og frozen er knallbra! Men meg om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå