Gå til innhold

Fjerne silikoninnlegg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen med noenlunde samme erfaringer som meg og som valgte å fjerne innleggene?

Jeg tok inn 225 cc og gikk fra en A til B cup juni 2003. Var i utgangspunktet veldig fornøyd. Men så har livet forandret seg. Jeg har fått barn. Synet på kropp har endret seg. Og jeg har problemer med å stå inne for at jeg lot meg operere.

Har vurdert å fjerne innleggene, men er selvsagt veldig usikker. Lurer på om noen har erfaring med dette? Jeg fikk til å amme såvidt det var, men det var problematisk.

Jeg har ikke vært her inne på snart et år nå (var ivrig bruker/leser her før..). Hører dere anbefaler Ceecees dagbok. Hvordan finner jeg dagbøkene her inne?

hm..

Til slutt vil jeg bare si til dere unge jenter som ikke har fått barn enda: ikke legg inn innlegg. Tenk dere om. Det er en stor beslutnig dere skal leve med. Og man fornadrer seg underveis i livet.

Bare et velmenende råd. Jeg må innrømme at jeg ble veldig revet med da jeg var her inne og orienterte meg og til slutt besluttet å legge inn silikon. Jeg tar det fulle og hele ansvaret idag. Men man lar seg lett lede, rive med, av all entusiasmen som man til tider leser om her inne. Skulle ikke forundre meg om folk i bransjen sprer litt skjult reklame her inne..

:sjenert:

• Liker 1
  • 5 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest tirill
Skrevet

Hei!

Det er lenge siden du skrev nå, men jeg tar sjansen på at du får melding om at jeg har skrevet tilbake til deg. Jeg tar ut mine innlegg i morgen, er veldig nervøs og spent. Lurer på hva du endte opp med å gjøre og hvordan det gikk?

:overrasket:

Skrevet

Hei :)

Kan du vere litt mer konkret på hvordan du er missfornøyd?

Du skriver ikke noe om hva problemet er, og jeg ser du ikke har lagt inn så mye silikon heller, så er litt nyskjerrig på hva som har skjedd..

Jeg har selv akkurat tatt silikon, fordi puppene mine mistet fylde og volum etter jeg fikk barn. Jeg planlegger flere i fremtiden, men ikke på noen år enda.

Skrevet

haha, sånn går det når man ikke leser nøye :p ser jo nå at dette innlegget er veldig gammelt..

men viss du leser det, hadde det vert kjekt med svar likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...