Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi reiser til Madrid i april og er på jakt etter et bra hotell der. Noen som vil gi oss hotell-tips? :)

Tar også gjerne emot tips på ting vi må få med oss der nede!

Og gjerne shopping-tips :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Madrid i høst og bodde på Petit Palace Tres Cruces. Det er et veldig nytt og utrolig sentralt hotell. Rommet var fint (men ikke kjempestort) og badet helt nydelig. Vil absolutt bo der igjen om jeg skal til Madrid en annen gang. Og det håper jeg at jeg skal, for det var en veldig flott by. Hotellet ligger rett rundt hjørnet fra metrostasjonen Gran Vía, og det er virkelig midt i byen. Siden det ligger i en sidegate så slipper man unna den verste turiststrømmen. Når det gjelder shopping trivdes jeg også. Jeg liker Zara veldig godt, og det var jo flere store og fine filialer der, i tillegg til Mango og flere andre. Og så kjøpte jeg med deilig Manchego-ost og Serranoskinke hjem - mmm!

Et funn av en restaurant vil jeg også gjerne anbefale - La Finca de Susana, den ligger i en litt bortgjemt (men egentlig sentral) gate som het Arlaban, tror jeg. Det var en flott restaurant i den forstand at det var hvite duker og fine vinglass, men samtidig var det veldig billig der. Vi betalte ca kr 370,- for treretters middag m/vin, øl og kaffe. Og maten var kjempegod!

Håper dette kunne være til litt hjelp - god tur!

Alicante :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...