dinamor Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal reise til Lima om litt over en måned. Er det noen som har vært der og har noen råd eller tips om hva jeg bør se, få med meg av opplevelser etc.? Hvilke vaksiner bør jeg ha? Jeg har tatt hepatitt A og B, gulfeber, difteri og stivkrampe og polio. Jeg skal en tur til Amazonas også mens jeg er i Peru. Jeg har bare bestilt hotell for 2 netter i Lima siden jeg ikke vet helt hva jeg vil gjøre mens jeg er i Peru. Takknemlig for alle råd og tips.
gard Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Hei Så kult. Jeg var i Sør-Amerika for første gang i september ifjor men jeg var stort sett i Bolivia. Men vi var en svipptur innom Machu Picchu i Peru selvfølgelig :-) Men jeg kunne godt tenkt meg å se mer av Peru...Nazca(?) linjene f.eks. Håper du snakker spansk forøvrig...det vil være til stor hjelp
dinamor Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg snakker ikke spansk, men en av de jeg reiser med snakker spansk. Er det dårlig med engelsken i Peru???
gard Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Hei Tror nopk at de er litt bedre i englesk i Peru spesielt på de plassene der det er mest turister. Men i Bolivia var det ikke så mange kunne engelsk...heldigvis besøkte vi en der nede som var med oss stort sett hele tiden og han har lært ser bra spansk. Uten han tror jeg at det hadde blitt vanskelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå