Gjest Maxagaze Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 "Utendørsaktiviteter gjør godt for både kropp og sjel. Gå inn på tine.no og få flere morsomme tips." Akkurat ja. Først skal man opp fra sofaen, men så skal man inn igjen ! Og, hva skjer da.. ?
Annikken Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Hahaha, jeg hang meg også opp i det der i dag!!! Aktivitetene var sånn som "gå ut med søpla baklengst" og lignende... helt dust. Fnis.
Gjest Maxagaze Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Hahaha, jeg hang meg også opp i det der i dag!!! Aktivitetene var sånn som "gå ut med søpla baklengst" og lignende... helt dust. Fnis. ← Man skal ikke trenge å lese seg til oppfinnsomhet, men tine trengte vel noe å farge pappen med.. ? Hadde det ikke vært for at kartongen enda inneholder melk, hadde jeg slengt den i femte vegg !
Gjest Reven Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 [avsporing]Jeg har ofte lurt på den femte veggen. Er det golvet eller taket?[/avsporing]
Gjest Maxagaze Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 [avsporing]Jeg har ofte lurt på den femte veggen. Er det golvet eller taket?[/avsporing] ← Jeg kan forklare det til deg, men da er jeg nødt til å ta ibruk kvantemekanikk..
Gjest Maxagaze Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Kom igjen! ← ..kødda ! Herregud ! Tror du jeg er Knut Jørgen Røed Ødegaard, eller.. ?
Gjest Maxagaze Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 ER du ikke??? ← Når ga jeg det inntrykket ? Bortsett fra den ene posten.. ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå