Gjest Kermit Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Kan noen anbefale gode sim-spill(til pc) i samme duren som Civilization, evt. noen av disse simulatorene hvor du skal bygge opp og drive alt fra tog til fornøyelsesparker?
Arkana Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Rollercoaster Tycoon er morsomt (jeg synes nr 2 er best, med nr 1 på en god andreplass, likte ikke nr 3 selv om den er den nyeste). SimCity4 m/Rush Hour-expansion er også bra.
Tabris Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 SimCity 4 er bra, ja. Jeg liker også SimPark, selv om det nok er beregnet på barn.
SW20 Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Prøv Theme Hospital. Litt gammelt nå, men veldig moro. Theme Park er også bra (men enda eldre). Mange liker SimTower (gammelt). Civilization 4 (nytt) er visst helt fantastisk.
Arkana Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Prøv Theme Hospital. Litt gammelt nå, men veldig moro. ← Ja, Theme Hospital er kult!
Gjest Kermit Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Theme Hospital er kjempemorsomt. Det har jeg ikke spillt på aldri så lenge, så kanskje jeg burde ta det fram igjen og behandle noen tilfeller av "bloaty head". For dem som ikke har prøvd Civilization 4, så vil jeg anbefale det på det varmeste. Ellers takk for alle tips.
ply Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg slenger meg entusiastisk paa Theme Hospital-boelgen - fantastisk spill! I tillegg kan jeg paa det varmeste anbefale Roller Coaster Tycoon 3. Hvem har vel ikke droemt om aa drive sin egen fornoeyelsespark? :-) Endret 13. januar 2007 av ply
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå