GoldenGlow Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hei! Skal til Dublin i Mai! Vi skal ihvertfall på barer og puber i Templebar district, og på Guinness bryggeriet Noen andre ting vi må se/gjøre? Hvor er det best for oss shoppinggale jenter å shoppe? Gode restauranter? Alle tips blir satt pris på
Badlands Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 He he velkommen i klubben! Eg skal dit om 2 1/2 veke, og har tenkt å få med meg mykje publiv og live musikk, shopping og avslapping/livsnyting. Det einaste av dei typiske turisttinga eg skal få med meg, er Trinity university, for å sjå på biblioteket og Kells-boka. Så har eg ein slags fetisj for natural history-musea, så eg tar vel ein tur innom der for å sjå kva dei har. Ikkje så mange tips til hjelp for deg kanskje, men eg har tenkt å nilese "what's on", aviser og slikt, og lokale kulturwebsidar i dagane før eg reiser, for å sjå om det er noko spanande som skjer på dag- el kveldstid, teater, marknad, osv. Håpar at det ikkje regnar, for om det høljar ned så er det ikkje like gøy å gå rundt på måfå. I så fall går eg sikkert på nasjonalgalleriet ein tur, kan alt for lite om irsk kunst.
GoldenGlow Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 He he velkommen i klubben! Eg skal dit om 2 1/2 veke, og har tenkt å få med meg mykje publiv og live musikk, shopping og avslapping/livsnyting. Det einaste av dei typiske turisttinga eg skal få med meg, er Trinity university, for å sjå på biblioteket og Kells-boka. Så har eg ein slags fetisj for natural history-musea, så eg tar vel ein tur innom der for å sjå kva dei har. Ikkje så mange tips til hjelp for deg kanskje, men eg har tenkt å nilese "what's on", aviser og slikt, og lokale kulturwebsidar i dagane før eg reiser, for å sjå om det er noko spanande som skjer på dag- el kveldstid, teater, marknad, osv. Håpar at det ikkje regnar, for om det høljar ned så er det ikkje like gøy å gå rundt på måfå. I så fall går eg sikkert på nasjonalgalleriet ein tur, kan alt for lite om irsk kunst. ← Hehe, nei! Håper absolutt dere får bra vær, ha en kjempe god reise Så kan du jo heller gi noen tips når du kommer tilbake om du vil...!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå