Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Skal til Dublin i Mai! Vi skal ihvertfall på barer og puber i Templebar district, og på Guinness bryggeriet :)

Noen andre ting vi må se/gjøre?

Hvor er det best for oss shoppinggale jenter å shoppe?

Gode restauranter?

Alle tips blir satt pris på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he velkommen i klubben! Eg skal dit om 2 1/2 veke, og har tenkt å få med meg mykje publiv og live musikk, shopping og avslapping/livsnyting.

Det einaste av dei typiske turisttinga eg skal få med meg, er Trinity university, for å sjå på biblioteket og Kells-boka.

Så har eg ein slags fetisj for natural history-musea, så eg tar vel ein tur innom der for å sjå kva dei har.

Ikkje så mange tips til hjelp for deg kanskje, men eg har tenkt å nilese "what's on", aviser og slikt, og lokale kulturwebsidar i dagane før eg reiser, for å sjå om det er noko spanande som skjer på dag- el kveldstid, teater, marknad, osv.

Håpar at det ikkje regnar, for om det høljar ned så er det ikkje like gøy å gå rundt på måfå. :) I så fall går eg sikkert på nasjonalgalleriet ein tur, kan alt for lite om irsk kunst.

Skrevet
He he velkommen i klubben! Eg skal dit om 2 1/2 veke, og har tenkt å få med meg mykje publiv og live musikk, shopping og avslapping/livsnyting.

Det einaste av dei typiske turisttinga eg skal få med meg, er Trinity university, for å sjå på biblioteket og Kells-boka.

Så har eg ein slags fetisj for natural history-musea, så eg tar vel ein tur innom der for å sjå kva dei har.

Ikkje så mange tips til hjelp for deg kanskje, men eg har tenkt å nilese "what's on", aviser og slikt, og lokale kulturwebsidar i dagane før eg reiser, for å sjå om det er noko spanande som skjer på dag- el kveldstid, teater, marknad, osv.

Håpar at det ikkje regnar, for om det høljar ned så er det ikkje like gøy å gå rundt på måfå. :)  I så fall går eg sikkert på nasjonalgalleriet ein tur, kan alt for lite om irsk kunst.

Hehe, nei! Håper absolutt dere får bra vær, ha en kjempe god reise :) Så kan du jo heller gi noen tips når du kommer tilbake om du vil...! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...