Gå til innhold

hvor reiser du?

Fremhevede innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet

du har 70 000kr, det skal holde til reise, opphold og lommepenger for to stk, og vaksiner om det trengs.

ingen begrensninger ellers.

hvor drar du? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tahiti! Og stikker kanskje innom et asiatisk land på veien.. *drømme*

Skrevet

Hadde jeg hatt såpass masse penger så ville jeg reist til Cuba og kost med med en havanna cigar, :ler:

Skrevet

Cuba her også. Så lenge som mulig. :)

Skrevet

Reis til Maldivene! www.banyantree.com

Der er det utrolig fint!! :)

Skrevet

Da tror jeg at jeg ville reist til Brasil. Brukt tiden både på landsbygda, langs kysten og ikke minst i Rio.. *drømme*...

Skrevet

Hei

Med 35.000 per pers kan man få en fin tur til Maldivene ja men det holder vel bare til 2-3 uker. Så hvis du ville vært lenger borte måtte du valgt et billigere reisemål...Thailand, Malaysia, Vietnam.

Skrevet (endret)

Det vanskelegaste er jo å få fri frå jobb, men om det var så at dette ikkje var noko problem, ville eg reist til Sibir. Besøkt mange av dei små russiske byane, gått på det lokale museet i kvar by, brukt pengane på transport og trygg overnatting, og eit multivisum og nokre bestikkelsar, slik at det var lettare å svippe inn og ut av grensene i austen. Så eg kunne reise innom Uzbekistan, Kazakhstan, Turkmenistan, dei små obskure landa, og så vidare heilt aust til Vladivostok, før eg flyr heim igjen.

:hjerter_rundt:

EDT: såg no at pengane skulle halde for to stk... Då blir det vel litt knapt. Då forkastar eg planane om dei andre landa søranfor, og konsentrerer meg berre om Russisk Sibir.

Endret av Badlands
Skrevet

Da hadde jeg dratt til Japan eller Australia

Skrevet

Til Peru.

evt mexico eller brasil.

En tur til usa frister også. men hadde jeg fått en gratis reise hadde jeg nok valgt et litt mer ekstotisk reisemål enn det

Skrevet

Da hadde jeg loffet rundt i Filippinene, Vietnam, Kambodsja, Laos, Burma, Thailand, Malaysia, Borneo og Indonesia så lenge pengene rakk. Ville bodd relativt enkelt og spist masse god og billig asiatisk mat, jeg ville reist rundt med tog, båt eller buss der det var mulig. Bare slappet av og tatt livet heeelt med ro.

Skrevet

Jeg reiser til Australia!

Starter i Melbourne, loffer nordover kysten via Sydney, Brisbane, innom verdens flotteste korallrev for masse dykking, videre til Cairns, innom den store steinen midt i landet og avsluttet på østkysten av Australia med Perth som base. Strekker ikke pengene til, jobber jeg bare noen uker på en cafe eller som fruktplukker.

Åhh, hvor man kan drømme..... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...