Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har gått på Loette et par uker nå, og har (naturlig nok) merket noen bivirkninger.. Jeg hatte småblødninger en stund, men jeg tror disse har gitt seg nå. Men noe som er mye verre er at humøret mitt går opp og ned som en jo-jo, og jeg kan bli utrolig deppa av ingenting. Det er veldig slitsomt, og blir forsterka av at jeg har mye tenke på og er stressa for tida. Er det noen som har opplevd det samme? Ga det seg etterhvert?

Jeg er jo ikke ferdig med første brettet engang, men orker ikke tre brett med dette her... Jeg merker det aller best om kvelden/natta (kanskje fordi jeg tar pilla på kvelden?), og det fører ofte til at jeg ikke får sove. :forvirret: Begynner å bli veldig lei nå! Kan det gå over etterhvert som kroppen min venner seg til hormonene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå gikk ikke jeg på loette, men et annet merke. For meg ble det ikke bedre, men jeg ble på en måte vant til det og resignerte til slutt. Gikk i et par år og sank dypere og dypere ned i en depresjon, uten at jeg egentlig var klar over det.

Så på et vis gikk det jo over, pga at jeg husket ikke annet og da ble det ikke så ille som det var i starten.

Skrevet

Heisann. Prøv Rosenrot som du får kjøpt i helsekosten. Det er vidundermiddel, synes jeg :) Gir masse energi slik at man blir mer opplagt og orker mere, og det fører jo som oftest også til lysere sinnsstemning og bedre humør.

Det koster ikke all verden å prøve i alle fall, så jeg anbefaler et forsøk.

Lykke til.

Skrevet

Takk for svar. Jeg føler meg opplagt til både å trene og gjøre andre ting, det er bare humøret som ikke er helt på topp.. så jeg vil gjerne ha erfaringer fra andre som bruker/har brukt Loette. (Det jeg helst vil høre er at noen opplevde den samme bivirkningen, men at den gikk veldig fort over :sjenert: ) Jeg vurderer å slutte nå i alle fall, men synes jo det er synd å gjøre det før jeg har prøvd et fullt brett. Vet bare ikke om jeg orker mer..

Gjest Perfekt biff
Skrevet

Hei.

Jeg gikk på loette i to måneder, og ble kjempedeprimert... Noe som var veldig ekkelt siden jeg aldri har følt meg deppa før i det hele tatt... Jeg sluttet, og det ble bedre, men merker at jeg blir fortere deppa enn før, men det er kanksje det nye merket.

Jeg byttet fort fra loette pga dette, i tillegg til at legen min sa det var litt kluss med disse pillene når det gjaldt blod/hjerte/kar relaterte ting...

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med to brett på Loette. I begynnelsen hadde jeg VELDIG humørsvingninger. Kunne begynne å grine av ingenting, og var irritert hele tida. Fikk skikkelig raserianfall også. Ikke vet jeg om det skyldes pillene, men for å si det sånn så kjente jeg ikke meg selv igjen. Hadde også småblødninger hele tida.

Nå merker jeg derimot ingenting.. Ingen flere blødninger og humøret er stabilt. Så håper at det fortsetter sånn, for da kommer jeg til å fortsette :)

Skrevet

Heisann Milly! (Lenge siden nå, men du kjenner meg under et annet nick. ;) )

Jeg har gått på Loette rundt 1 år nå, og jeg har ikke merket noen bivirkninger. Er jo forskjellig fra person til person. Yasmin reagerte f.eks. jeg veldig mye på.

Vil anbefale deg å bite deg i det, kan jo være at det bare er slik i begynnelsen. Forsetter det, så er nok et annet p-pille merke det beste alternativet. :)

Skrevet

Hei hei. Jeg har nå brukt loette ca et halvt år. På grunn av bivirkninger av andre merker så er det kun dette merket og mini pillen cerazette som jeg tåler. I begynnelsen så hadde jeg endel blødninger. De kom og gikk. En måned fikk jeg ikke mens til vanlig tid hell. Sånn humør messig så er det litt vanskelig å si, fordi det har hele tiden vært så mye rundt meg det siste året. Men jeg syns ikke jeg har merket noe store forskjeller. Er bare "vanlig" hissig. :kjempesinna: De bivirkningene jeg hadde tok det faktisk noen måneder før gikk over, så jeg vil anbefale deg å holde ut jeg... Men hver kropp er forskjellig...Håper du finner ut av det. :smile:

Skrevet

Takk for alle svar. Godt å høre at det kan gå over etterhvert.. Akkurat nå er ting litt bedre, jeg greier å presse gjennom positive tanker innmellom ;) Så jeg tror jeg fortsetter litt til og ser om det fortsetter i den retningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...