Gå til innhold

Blødninger under graviditet


Tussi

Anbefalte innlegg

Hei!

Er gravid for første gang, og er veldig glad for det! Er 6 uker (og 2 dager..) på vei, og har nettopp oppdaget dette forumet. Veldig ok å lese om andres erfaringer.

Det jeg lurer litt på er hvor vanlig det er å blø litt under svangerskapet. Kan det være spontanabort når man blør litt en dag for så å stoppe opp? Det har skjedd med meg 3 ganger i løpet av de siste 2 ukene. Blør man mye med en gang når man spontanaborterer?

Slitsomt å ikke vite om det går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tussi icon_smile.gif

Gratulere så mye med spiren, og velkommen hit skal du være vinke.gif

Jeg har ingen erfaring med blødninger under svangerskapet, men jeg vil anbefale at du stikker innom http://www.snartmamma.com

Der kan du enten finne flere som har blødninger og deres tanker/erfaringer, eller du legge ut dine spørsmål selv.

Har du snakket med legen/jordmor om dette?

Håper virkelig at det går bra med deg, har jo hørt om flere som har blødninger hele svangerskapet uten at det har vært noe galt.

Kos deg i Påska da Tussi icon_wink.gif

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tussi!!!!

Gratulerer med graviditeten og velkommen på disse sidene.

Var det klaff på første mnd eller????

Ha fortsatt en fin Påske!!!!

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Begynte å prøve i januar i år, og ble gravid i slutten av februar, altså andre forsøk. Så jeg var heldig! Har nå vært til ultralyd og sjekket tilstanden, og alt står bra til foreløpig, har ikke blødd mer. (legen så at hjertet banket!) Er nå 7 uker og 3 dager på vei, og går og venter på å komme over den kritiske perioden. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...