treningsjenta Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 hei! jeg skal en tur idag og på vei hjem må jeg stå for det kollektive selv. det vil si at jeg skal ta bussen. jeg sitter nå og prøver planlegge men på nettet skjønnr jeg ingenting, også hører jeg de som sier at de ter nye bussruter der oppe, som skal gjøre det så enkelt. vel, jeg synes ikke det virker så enkelt jeg da... jeg kan gå til skjetten senteret og ta buss derfra, men går det virkelig ingen buss direkte ned til sentrum? må man bytte på olavsgård? ville gjerne hatt en rett ned.. enten til stortinget eller nathional..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Buss 321 som går 23 min over timen går direkte til bussterminalen fra Skjetten senter. Den som går 53 over timen har bytte på Olavsgård. Du kan bare ta bussen til bussterminalen, og ta t-banen derfra til nasjonal eller stortinget hvis du ikke orker å gå i det fæle været
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Når er det du skal dra da? Mye lettere å finne ut da. Bare se på Trafikanten, så finner du ut av det. Skal du til sentrum så lønner det seg som regel å søke etter buss til bussterminalen og satse på trikk el. bane derfra, eller tog til oslo s hvis det er toget som er mest aktuelt.
treningsjenta Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 hmmm så 321 går altså direkte til byn??? fik forståelse for at den måtte byttes på olavsgård. men da kan jeg ta en titt til:)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 hmmm så 321 går altså direkte til byn??? fik forståelse for at den måtte byttes på olavsgård. men da kan jeg ta en titt til:) ← Kommer an på når du skal ta den det Søk fra skjetten til bussterminalen, så får du en mye greiere rute
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå