blå Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Nå er det like før vinterjakka mi ikke passer lenger. Kåpa mi kan jeg kanskje bruke i en måned til om jeg er heldig. Men hva skal jeg ha på meg etter det?? Har lurt på om jeg skal bruke noen av Blåmann sine, men siden han er veldig høy og jeg er veldig liten så er det ikke akkurat noe jeg gleder meg til. Jeg kommer jo til å svømme i jakkene hans. Hvordan løser dere dette?? Har dere kjøpt nye kåper for gravide, eller har dere andre tips.
Arwen Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jakka mi passer sikkert noen uker til (jeg kjøpte en for stor vinterjakke på høsten) men etter det aner jeg ikke. Gikkder ikke kjøpe noe ny nå hvertfall. Hvis det ikke blir noe kaldere bruker jeg de gamle jakkene mine med et stort skjerf. Ellers får jeg bare holde meg inne
Fjellrypa Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg hadde en gammel kåpe som ikke var så veldig innsvingt, og den har jeg faktisk kunnet bruke hele svangerskapet (og jeg har blitt ganske stor!). I tillegg har jeg lånt et par jakker av mamma som har hatt litt A-linje fasong. De har jeg fortsatt masse plass i. Anorakken og tur-dunjakka mi passer også fortsatt, så jeg har egentlig bra utvalg.
Kipa Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Har fått låne en stor jakke som passer men som ikke er så pen, ment til gå tur med hunden eller noe i den duren..Ellers bruker jeg min nye kåpe jeg fikk av mannen til jul, uten å lukke igjen. Er dessuten varmt ute så det trengs ikke her i hvertfall. Lang strikkajakke bruker jeg også mye. Blir mest til og fra bil og miniturer pga kynnere så jeg har ikke det store behovet heller...
Mirage Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 jeg har en diger Goretex-jakke jeg skal ta i bruk når kåpa ikke lenger passer
Xania Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Kjøpte en billig boblejakke som er en størrelse for stor, den bruker jeg når det er kaldt. Ellers bruker jeg vanlig vinterjakke som ikke knappes igjen. Har ikke sett noen vinterjakker for gravide.
Mrs N Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Jeg bruker for tiden en boblejakke, men den begynner å bli trang nå. Har vel 1 cm igjen med ekstra rom Men flere butikker her i landet selger noen kjekke kåper som kun har 4 knapper øverst så du kan ha så stor mage du vil. Lurer på om jeg skal kjøpe en slik.
Holly Hobbie Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Jeg bruker en kaape med a-linjefasong som jeg kjoepte fra Zara i hoest. Kjoepte den i en str. stoerre enn jeg pleier, og tror den holder svangerskapet ut.
Tika Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Jeg bestilte meg jakke fra motherhood.com for lenge siden med tanke på vinteren og mage. den er kjempe fin! må si jeg er veldig fornøyd med fasong og snitt! man må bare huske på at dette er en amrikansk side så moms kommer i tilleg til pris. men den var ikke dyr. den ligner på denne, bare rød og med hette, men jeg kan se at snittet er det samme på de to jakkene! kommer til å ha denne ut svangerskapet og den er faktisk så fin at jeg syntes det er synd å ikke få brukt den etter graviditeten. Her er bilde: http://img152.imageshack.us/img152/4476/2780tntp8.jpg Bildet er endret til en link, i hht våre regler. Misty (mod) Endret 9. januar 2007 av Misty
Arielle Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Jeg brukte min gamle kåpe med A-fasong. Den var egentlig en str for stor, så jeg hadde sydd den inn litt i livet. Dette sprettet jeg opp, i tillegg har jeg mulighet for å flytte knappene lengre ut. Tror nesten jeg må gjøre det veldig snart, for den ene knappen går så vidt igjen. Men den har passa fint helt til nå, og nå har jeg 6 uker igjen. Etter fødselen skal den hives! Har hatt den tre år, og hele foret er et eneste stort ull, og en av sømmene har begynt å gå opp på utsiden også. Er sååå lei den jakka.
BitteLille Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har i latskapens tegn bare gått over til å bruke gubben sine... Er så kort tid igjen, at jeg har ikke giddet å tenke på å kjøpe meg noen ny jakke. Ser sikkert kjempelur ut i den store vinterjakken hans, men det får bare være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå