baremeg Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Skal bli helsesekretær, og har funnet en stilling som passer meg ( studenter kunne søke), men der står det som krav at man må kunne WinMed pasientjournal. Har ikke kommet så langt i utdannelsen enda, begynner vel med det dette semesteret. Har en god del peiling på data fra før. Kan jeg si at jeg lærer raskt og ikke ser på det som no problem? eller er det veldig innvikla? Har så innmari lyst på den jobben altså :)
surre Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Skal bli helsesekretær, og har funnet en stilling som passer meg ( studenter kunne søke), men der står det som krav at man må kunne WinMed pasientjournal. Har ikke kommet så langt i utdannelsen enda, begynner vel med det dette semesteret. Har en god del peiling på data fra før. Kan jeg si at jeg lærer raskt og ikke ser på det som no problem? eller er det veldig innvikla? Har så innmari lyst på den jobben altså :) ← Hei. Jeg er helsesekretær og jobber på legekontor. WinMed er det vanligste programmet som brukes på legekontor, så det kommer du nok til å lære i løpet av året. Der jeg jobber bruker vi SystemX, men jeg bruker ofte WinMed når jeg jobber ekstra andre steder. Det var også det vil lærte på skolen. Det er ikke vanskelig å lære seg, og du kommer fort inn i det. Det er i grunnen veldig lett og det nødvendigste lærer du deg fort. Og når du har jobbet litt med det, kan du det. Hvis de mener at studenter kan søke, så har de regnet med at man ikke kan programmet så godt eller ikke har begynnt med det enda. Så du kan godt si at du lærer fort og at du behersker data. Det går så bra. Endret 9. februar 2007 av surre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå