Cuba Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #781 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg er fortsatt glad for at Mikkel vant P.G.A spillet han spilte I FARMEN! Hva som skjer i privatlivet hans har da ingenting med dette å gjøre. Og det at han har 4 barn med 3 forskjellige damer trenger da ikke være bare hans feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 22. mars 2007 #782 Del Skrevet 22. mars 2007 Mikkel vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 25. mars 2007 #783 Del Skrevet 25. mars 2007 Hva skal han med hytta og bilen? Han har jo fire hytter og fire biler fra før (mener jeg har lest en plass) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 31. mars 2007 #784 Del Skrevet 31. mars 2007 Skjønner du virkelig ikke det? Ha, ha! Det går jo an å selge det da! Penger har han sikkert alltids bruk for :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 31. mars 2007 #785 Del Skrevet 31. mars 2007 Skjønner du virkelig ikke det? Ha, ha! Det går jo an å selge det da! Penger har han sikkert alltids bruk for :-) ← Selvfølgelig forstår jeg det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå