Gjest Chrizzy Skrevet 18. mars 2007 #761 Del Skrevet 18. mars 2007 Han er bra stolt over hvor lur han er, Mikkel! Artikkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mars 2007 #762 Del Skrevet 18. mars 2007 Han er bra stolt over hvor lur han er, Mikkel! Artikkel ← Usj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 19. mars 2007 #763 Del Skrevet 19. mars 2007 Veldig så selvgod han derre Mikkel har vært i media de siste dagene da....har ikke helt sansen for det altså. Ikke at han vant hele Farmen heller. Utrolig synd at Agnethe tuklet det sånn til med det tauet. Hun ledet jo overlegent over Astrid en god stund, helt til tauet hennes var en eneste stor knute. Hadde vært spennende å sett henne i finalen med Mikkel. Hadde faktisk unt henne og Ole Magnus mere å vinne enn Mikkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 19. mars 2007 #764 Del Skrevet 19. mars 2007 Hurra Så finalen først i går og ble jublende glad for at det var Mikkel som vant! Han har jobbet hardt på gården og virkelig vært en av dem som har sørget for at ukesoppdragene ble gjennomført! Han har heller ikke baksnakket de andre på lik linje med Agnethe, Solveig og Hanne. Jeg håpet jo på Laila, men heller Mikkel enn Agnethe for å si det sånn. Dette var en konkuranse ikke et ferieopphold, og at han fanget sin egen fisk og spiste det er vel ikke juks! Han tok ikke fra felleskassa. De andre kunne ha gjort det samme de også om de var litt smarte! Det var ikke pga. fisken han fanget selv og spiste som gjorde at han vant! Hurra for Mikkel, jeg mener han var en verdig vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 19. mars 2007 #765 Del Skrevet 19. mars 2007 Hurra Så finalen først i går og ble jublende glad for at det var Mikkel som vant! Han har jobbet hardt på gården og virkelig vært en av dem som har sørget for at ukesoppdragene ble gjennomført! Han har heller ikke baksnakket de andre på lik linje med Agnethe, Solveig og Hanne. Jeg håpet jo på Laila, men heller Mikkel enn Agnethe for å si det sånn. Dette var en konkuranse ikke et ferieopphold, og at han fanget sin egen fisk og spiste det er vel ikke juks! Han tok ikke fra felleskassa. De andre kunne ha gjort det samme de også om de var litt smarte! Det var ikke pga. fisken han fanget selv og spiste som gjorde at han vant! Hurra for Mikkel, jeg mener han var en verdig vinner ← HELT ENIG MED DEG HURRA FOR MIKKEL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 19. mars 2007 #766 Del Skrevet 19. mars 2007 Han var hvertfall den eneste som spilte spillet og kortene riktig i denne Farmen-sesongen.. Han klarte å lure alle trill rundt samt å få folk til å tro at han var kompis med dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 19. mars 2007 #767 Del Skrevet 19. mars 2007 Min tante sa at hadde hun visst at det var såå fine menn i Kautokeino, hadde hun aldri bosatt seg som lærerinne i en øykommune i Nordland... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 20. mars 2007 #768 Del Skrevet 20. mars 2007 Min tante sa at hadde hun visst at det var såå fine menn i Kautokeino, hadde hun aldri bosatt seg som lærerinne i en øykommune i Nordland... ← LOL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 20. mars 2007 #769 Del Skrevet 20. mars 2007 Mikkel har fire barn med tre kvinner... Der sank han enda mer i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. mars 2007 #770 Del Skrevet 20. mars 2007 Til og begynne med likte jeg Mikkel, etterhvert mislikte jeg han kjempemye og jeg ble da han vant hele greia. Men privatlivet hans har ingen ting med det å gjøre. Vi kjenner ikke Mikkel, og vi vet ikke hvorfor han har 4 barn med 3 ulike mødre. Sleipe Mikkel eller ikke: Og dømme noen er aldri bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. mars 2007 #771 Del Skrevet 20. mars 2007 Mikkel er vel ikke verre enn andre. Men syns noen andre, som kanskje hadde mer bruk for premien enn han, hadde vunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 20. mars 2007 #772 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg kan vel si at jeg ikke liker Rune Rudberg fordi han har hatt 1000 damer. Hvorfor han har hatt 1000 damer, aner jeg ikke. Mulig han har en grunn, men han er like fullt ekkel i mine øyne. Samme med Mikkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. mars 2007 #773 Del Skrevet 20. mars 2007 Man kan da ikke sammenligne RR og Mikkel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 20. mars 2007 #774 Del Skrevet 20. mars 2007 Mikkel er jo litt søt da, med haremet sitt... Jeg har sett litt på farmen pga. oppgavene de har fått fordi det har vært interessant, og ikke fordi jeg har håpet på hvem som vant. Men med alle de barna (og det blir kanskje flere?) så trenger han vel en ekstra hytte på fjellet? Jeg likte ikke at han jukset til seg fisk, men i en konkurransesammenheng kunne jeg kanskje gjort det samme selv. Etter som jeg så litt på programmet, ble mine favoritter Laila, Agnete og Ole Magnus, Mikkel og hun som kom til semifinalen som jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 20. mars 2007 #775 Del Skrevet 20. mars 2007 Har jo ikke hatt sansen for mikkel. men privatlivet kan ikke blandes inn i farmensammenhengen. Så forresten i på utsiden av her og nå at samboeren hadde flyttet ut. så han kom hjem til tomt hus. men tar det med en klype salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 21. mars 2007 #776 Del Skrevet 21. mars 2007 Hun hadde bare flyttet ut for å ta en jobb i Alta. Var ikke noe samlivsbrudd, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 21. mars 2007 #777 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg kan vel si at jeg ikke liker Rune Rudberg fordi han har hatt 1000 damer. Hvorfor han har hatt 1000 damer, aner jeg ikke. Mulig han har en grunn, men han er like fullt ekkel i mine øyne. Samme med Mikkel. ← Hva har Mikkel med Rune Rudberg å gjøre? Er det fordi "sannhetsbladet" Se & Hør har skrevet at R.R. har hatt seg med 1000 damer og at Mikkel har 4 barn med 3 forskjellige damer? du mener vel ikke seriøst at det kan sammenlignes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppelure37 Skrevet 22. mars 2007 #778 Del Skrevet 22. mars 2007 Er det noen som vet hvorfor verken Ole Magnus eller Agnethe har stilt opp i noen nettprat? Hadde vært litt morsomt å lest litt hva de selv mente om hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 22. mars 2007 #779 Del Skrevet 22. mars 2007 Agnethe på nettprat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 22. mars 2007 #780 Del Skrevet 22. mars 2007 Mikkel har såå mange ekser og barn at han fortjente å vinne. Men hva han driver med oppi Kautokeino og ikke her i oslo, forstår jeg lite av... Her kunne han fått enda flere damer og barn, men det er vel derfor han bor i nord. (Har hørt at han er blitt mobbet på hjemplassen og at folk er rasende på han pga den fisken, stakkars Mikkel...) Han overlever sikkert, men det var ingen fin måte tv2 avgjorde konkurransen på når det kom til finalen. Klart søte og pene dama måtte tape overfor dumme skurken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå