Riona Skrevet 17. mars 2007 #721 Del Skrevet 17. mars 2007 JIPPI!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 17. mars 2007 #722 Del Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer Mikkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
såpedispenser Skrevet 17. mars 2007 #723 Del Skrevet 17. mars 2007 Nei så tragisk! Dette var utrulig skuffende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella Lamein Skrevet 17. mars 2007 #724 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja ja, så ble det sånn. Litt trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
såpedispenser Skrevet 17. mars 2007 #725 Del Skrevet 17. mars 2007 ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderpia Skrevet 17. mars 2007 #726 Del Skrevet 17. mars 2007 Nå ble jeg glad nå! Dårlig taper Agnethe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. mars 2007 #727 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg skjønner ikke at alle skriver så negativt om Aghnete, jeg synes hun virker søt og snill! Dårlig gjort å skrive så nedlatende om henne, dere kjenner henne ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 17. mars 2007 #728 Del Skrevet 17. mars 2007 JIPPI!!!!!!! ← Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 17. mars 2007 #729 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja, det er bare å gratulere Mikkel med sieren. Han var ikke min favoritt, men absolutt en verdig vinner, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 17. mars 2007 #730 Del Skrevet 17. mars 2007 Mange skriver negative ting om Agnethe. Det skjønner jeg ikke.Hvorfor ikke skrive negative ting om de 2 som var i finalen. Ingen av de to er verdige vinnere. Enda ei gang en som ikke er en verdig vinner som vant. Tragisk!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 17. mars 2007 #731 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg skjønner ikke at alle skriver så negativt om Aghnete, jeg synes hun virker søt og snill! Dårlig gjort å skrive så nedlatende om henne, dere kjenner henne ikke! ← Nå er jo smaken hos mennesker heldigvis delt - derfor har vi ulike meninger. Men når det er sagt, mener jeg at grunnen til mye negativt ang Agnethe er hennes oppførsel.. Hun prøver å fremstå så "dydig" - ett hakk bedre enn alle andre... Snakker bestandig i en nedlatende tone..Det faller ikke i god jord hos de fleste. Dessuten har hun baksnakket forferdelig..... Ei skikkelig kaklehøne... Hun har klaget, sutret og baksnakket seg gjennom hele Farmen. Itillegg all denna grininga - og "pipestemme - sutringa." Hun har vært en utrolig dårlig taper.. Ikke unnet noen andre noe.. Skjønte nok ikke selv hvorfor hun ikke vant. Dette er min mening om hvorfor hun er dårlig likt..... Det er greit at jeg ikke kjenner henne - men jeg må jo vurdere utifra hva jeg ser....og vi seere har sett veldig MYE av Agnethe.... og veldig lite av det har vært positivt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. mars 2007 #732 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg skjønner ikke at alle skriver så negativt om Aghnete, jeg synes hun virker søt og snill! Dårlig gjort å skrive så nedlatende om henne, dere kjenner henne ikke! ← Møkkjerringer som skriver slik om andre de ikke kjenner engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
såpedispenser Skrevet 17. mars 2007 #733 Del Skrevet 17. mars 2007 Nå blir det kanskje slutt på alt dette Farmensnakket... Skal bli godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #734 Del Skrevet 17. mars 2007 Superglad for at Mikkel vant, syns han var en verdig vinner! Det er et spill og han har spilt det bra! Kjenner ikke Agnethe og skal heller ikke skrive noe stygt om henne, men jeg syns ikke det er dumt at hun ikke vant. Må innrømme jeg lo litt da hun hylgråt når hun måtte dra, men det var vel mest fordi det var litt pinlig å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffystuff Skrevet 17. mars 2007 #735 Del Skrevet 17. mars 2007 Møkkjerringer som skriver slik om andre de ikke kjenner engang! ← Hver sin mening! Du skrev jo tidligere en "nedlatende" tråd om Lene Alexandra. Kjenner du henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 17. mars 2007 #736 Del Skrevet 17. mars 2007 Gratulerer, Mikkel! Jeg synes Mikkel har spilt kortene sine godt, og var absolutt en verdig vinner! Han har stått på hele veien, og gjort en god innsats. Har fått mer sansen for Agnethe etter hvert. Og hun er et følelsesmenneske; det må da være lov å gi uttrykk for skuffelse når hun var såååå nære! Tror jeg hadde tatt til tårene selv, jeg! Husk at deltakerne har vært utsatt for enorme påkjenninger inni det huset med bare fremmede folk i 10 uker!!! Takk til alle deltakerne! Uten hver og en av dem hadde det ikke blitt så spennende og god underholdning for oss trofaste seere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Tara* Skrevet 17. mars 2007 #737 Del Skrevet 17. mars 2007 Det var den mest tragiske finalen i hele Farmen-historien. To finalister som burde ha vært disket for lenge siden ... og vinneren var den verste av de to. Klarer rett og slett ikke det selvgode ansiktet på Mikkel .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. mars 2007 #738 Del Skrevet 17. mars 2007 Farmen har vært underholdene. Jeg heiet på Laila hele tiden, men når finalen kom så heiet jeg på Mikkel. Agnete er ei frisk jente, stemmen hennes burde ikke blitt brukt mot henne. Merkelig at ingen nevner sladrekjerringa Hanne. Hun burde vært flau over sin atferd. Maken til sladder og fjas... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. mars 2007 #739 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg hadde nok tatt til tårene jeg og, om jeg hadde vært såååå nærme finalen før tauet knøt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 17. mars 2007 #740 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg hadde nok tatt til tårene jeg og, om jeg hadde vært såååå nærme finalen før tauet knøt seg. ← ja .. tror nok det var grunnen til at agnethe tapte... pga tauet som krøllet seg... hadde det ikke gjort det så hadde hun garantert vunnet alt sammen... men men nå ble det mikkel,,,,,, og det er greit nok... lykke til videre mikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå