punktom Skrevet 16. mars 2007 #701 Del Skrevet 16. mars 2007 Mikkels problem er at hans forvregte syn på hva som er kvinne-arbeid og hva slags arbeid som egner seg for menn. Han fikk satt sammen separatoren på et vis ... ikke riktig - men det kom fløte ut - derfor fikk han godkjent. Kom det fløte ut, satt han den riktig sammen. Men ulikt de andre hadde han ikke gjort dette før, så han måtte bruke hodet for å få det til, framfor å gjennomføre en gjennompugget oppgave. Så han brukte kanskje ikke samme framgangsmåte som de andre, men han monterte den riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 16. mars 2007 #702 Del Skrevet 16. mars 2007 Mikkels problem er at hans forvregte syn på hva som er kvinne-arbeid og hva slags arbeid som egner seg for menn. Han fikk satt sammen separatoren på et vis ... ikke riktig - men det kom fløte ut - derfor fikk han godkjent. For Ole Magnus var det aldri noe som het kvinnfolkarbeid - så han både separerte, tovet og tok kjøkkentjenesten uten protester ... Så dersom de hadde fått litt mer spørsmål og oppgaver om slikt arbeid, så hadde Mikkel falt gjennom med en gang ... Grunnen til at han fikk delta i semifinalen og ikke Ole Magnus var at mentor så gjennom fingrene at han hadde satt separatoren sammen på feil måte .. og at han slo gresset lavere mot bakken enn Ole Magnus ... Når det gjaldt kjøttet så gjorde begge feil ... ← Mikkel satte vel ikke sammen separatoren feil?? Han begynte vel bare på helt feil plasser, og funderte og prøvde mye - fordi han ikke hadde gjort det før... Men sensoren sa jo at pga veldig god logisk sans - klarte han det tilslutt..... Det er jo en fin egenskap. Resonere seg frem til resultatet - uten å ha prøvd det før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
såpedispenser Skrevet 16. mars 2007 #703 Del Skrevet 16. mars 2007 Håper ikke Mikkel vinner Farmen, han fortjener det IKKE! Tror han er så flink til alt, det er til å bli kvalm av... Nei tvi tvi for at det ikke skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 16. mars 2007 #704 Del Skrevet 16. mars 2007 håper ikke mikkel vinner,men han virker jo ganske sikker selv. håper agnete vinner. hun og ole magnus er jo så søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. mars 2007 #705 Del Skrevet 17. mars 2007 I kveld er finalen. Jeg tror jeg vet hvem som vinner, uten at jeg tar hensyn til ryktene... Dårlig gjort onsdag. Det er jo en konkurranse og ikke et misseshow. Hvem jeg håper på. Det er det samme for meg, jeg skulle ønske Mikkel vant og solgte hytte og bilen og delte salgssummen med Agnhete og Astrid. Egentlig burde han delt på 13, men da ble det jo bare en fest i Kautokeino.... Og nå går det rykter om at det skal en ny "hvem er penest i speilet der- avstemning". Det likner ikke mye konkurranse, hvis ikke de skal døpe om programmet til kvasa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riona Skrevet 17. mars 2007 #706 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg håper Mikkel vinner. Han har spilt best og han fortjener det mest!!! Men jeg hadde ønsket at Ole M og Laila hadde vært sammen med han i finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 17. mars 2007 #707 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Jeg håper Mikkel vinner. Han har spilt best og han fortjener det mest!!! Men jeg hadde ønsket at Ole M og Laila hadde vært sammen med han i finalen. ← HELT ENIG MED DEG Det hadde vært mye mer rettferdig om Ole Magnus og Laila hadde vært sammen med Mikkel i finalen .... UANSETT MÅÅÅÅÅÅ MIKKEL VINNE I kveld skal vi benke oss foran tv sammen med ungane og kose oss med finalen. Håper vi slipper skuffelsen av at Agnethe vinner STÅ PÅ MIKKEL - uansett så er du er VINNER Endret 17. mars 2007 av Myrthel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 17. mars 2007 #708 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg liker Mikkel og det går rykter om at han vant men jeg stoler ikke på rykter, og nå har han jo bare A og A å kjempe mot. Han ville vært mer nervøs om Ole Magnus hadde vært der nå. Eller Laila. Så selvfølgelig vinner Mikkel. Men jeg håper ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 17. mars 2007 #709 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har heiet på Laila hele tida, og syns det var dumt hun ikke gikk til semifinalen/finalen. Er enig med dere andre som mener det var en merkelig måte å velge siste semifinalefinalist på. Jeg liker hverken Mikkel eller Astrid, så nå heier jeg på Agnethe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. mars 2007 #710 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja, jeg tror Mikkel vinner. Vi skal benke oss i sofaen, og kose oss med siste programmet. Jeg synes som jeg har sagt nå til det kjedsommelige, at Mikkel har fått det for lettvint. Jeg mener at han er en verdig vinner, men jeg skulle gjerne sett Ole-Magnus eller Laila vinne fremfor han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #711 Del Skrevet 17. mars 2007 Bare Agnethe ikke vinner er jeg egentlig fornøyd nok jeg, men heier på Mikkel da! Blir uansett spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
såpedispenser Skrevet 17. mars 2007 #712 Del Skrevet 17. mars 2007 Hallo! Ser dere ikke at Mikkel er en stor klyse????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 17. mars 2007 #713 Del Skrevet 17. mars 2007 MIKKEL ER I FINALEN HURRA Sutreberta tapte...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 17. mars 2007 #714 Del Skrevet 17. mars 2007 Søren og, nå må jeg skifte favoritt enda en gang. Heier på Astrid i finalen, for jeg vil absolutt ikke at Mikkel skal vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 17. mars 2007 #715 Del Skrevet 17. mars 2007 Stem her!! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=258263&hl= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murron Skrevet 17. mars 2007 #716 Del Skrevet 17. mars 2007 Hvor desperat, og grisk Agnethe virker, uffamei. Det gnistret nesten i øynene til hun og mannen av sjalusi da de kom og da de satt rundt bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 17. mars 2007 #717 Del Skrevet 17. mars 2007 Heia Mikkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffystuff Skrevet 17. mars 2007 #718 Del Skrevet 17. mars 2007 Agnethe sjokkerer meg, for ei bitter surkelus!!!! Og for et annsikt å tape med. Huff av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 17. mars 2007 #719 Del Skrevet 17. mars 2007 Beklagligvis så er det Astrid og Mikkel i finalen. 2 av de som fortjener det minst. Spesielt Astrid. Håper det blir en mer rettferdig vinner neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 17. mars 2007 #720 Del Skrevet 17. mars 2007 MIKKEL VANT......HURRRRRRRRRAAAAAAAAA........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå