Gjest Minimi Skrevet 13. mars 2007 #661 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Håper heller ikke Mikkel vinner! Ikke Astrid heller egentlig. Så var jo typisk at begge de har kommet til semifinalen. For min del kan nesten hvem som helst vinne bare ikke Mikkel. Lista mi over hvem jeg syns skal vinne: 1. Ole Magnus eller Laila 2. Agnethe 3. Hanne eller Astrid 4. Mikkel Ole Magnus og Laila har jobba hele tida. Heller kanskje mest mot Ole Magnus, han har hele tiden tort og si i fra selv om det kan gjøre han mindre populær blandt de andre, i tillegg har han vinni mange kamper. Laila har også jobbet, men likte dårlig trekkinga hennes av 1. kjempe. Blir ikke lei meg om Agnethe vinner (trur ikke hun gjør det) Hun har stått på og jobbet hele tiden. Hanne syns jeg virker utrolig umoden for aldren hennes. Makan til baksnakking og umoden oppførsel. Astrid syns jeg har jobba litt lite (mulig det kan virke sånn da vi så veldig lite til hun i begynnelsen) I tillegg er det ett eller annet jeg ikke liker ved hun som jeg ikke kan sette fingeren på. Mikkel har jeg ikke sansen for. Det er greit det er ett spill, men liker ikke måten han spiller på. Han er så sinnsykt kjepphøy så hadde bært kult om han hadde blitt slått ut, spesielt av en jente. Trur vel mest at det er Mikkel som kommer til å vinne, da kommer jeg til å bli kvalm. Syns jeg ser han for meg.. Ugg. Endret 13. mars 2007 av Minimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 14. mars 2007 #662 Del Skrevet 14. mars 2007 Laila har jo vunnet, hun er jo sammen med mentor nå... Astrid har vært stille og litt kjedelig og usynlig, men jeg tipper hun vinner. Hanne er for mye sladrekjerring, men er sikkert ok irl. De er vel temmelig stresset når de må være sammen i flere uker og uten kontakt med andre enn fremmede. Ole Magnus og dama kan gjerne vinne. Det er det samme for meg. Mikkel er ok, men han stjal fisk som skulle være til felleskapet og det likte jeg dårlig. Det er en kamp, men jeg har bodd i kollektiv og man stjeler ikke mat uten å gi noe tilbake. Mikkel virker ok, og han har en strategi som er unik. Han vil vinne, ellers ville han aldri blitt med i programmet. Derfor tilgir jeg han at han stjal fisk (nytter ikke å si til meg at han fisket den selv, det var hans oppdrag den uka, men da ble de vel kvitt han late fysakken, husker ikke navnet og har ikke sett alle episodene...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2007 #663 Del Skrevet 14. mars 2007 Jarl, het han late, ekle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 14. mars 2007 #664 Del Skrevet 14. mars 2007 Blir spennende å se hvem som får den siste finaleplassen. Jeg håper på Ole Magnus. Jeg håper ikke på Laila eller Agnethe, for de liker jeg ikke. Liker ikke Hanne kjempe godt heller, men bedre en Laila og Agnethe. Men det er meg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 14. mars 2007 #665 Del Skrevet 14. mars 2007 Veldig spent på hva som skjer videre! Jeg synes Laila er kjempefin som person, hun er raus mot andre - enten de velger henne som kjempe eller hun må velge selv, så har hun oppført seg med respekt og vennlighet overfor de andre. Hun har jobbet jevnt og trutt, har godt humør og mye humor! Ole Magnus er en hederlig og ærlig arbeidskar, sympatisk stå-på-person. Men jeg likte ikke at han og Agnethe kokte i hop med Hanne og Solveig i jenteligaen "Klag og syt as"... Har ikke utpreget sans for Agnethe, selv om mitt inntrykk av henne er mer positivt nå enn til å begynne med. Mikkel rev er litt stilig fordi han er strategisk og har spilt spillet bra, men jeg er enig: Ble skuffet da han lurte til seg den ekstra maten tidligere. Astrid synes jeg egentlig ikke særlig om, henne er det ikke særlig mye med - ikke som kommer fram i løpet av programmet, i alle fall... Hun kan jo være helt annerledes IRL. Skjønner faktisk ikke hvorfor hun har kommet så langt, det er i alle fall mest strategen Mikkel å takke for det, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 14. mars 2007 #666 Del Skrevet 14. mars 2007 Heia Laila, heia Laila, heie Laila Hun bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 14. mars 2007 #667 Del Skrevet 14. mars 2007 Urettferdig fordeling i da! Klart at Ole Magnus stemmte på Agnethe og omvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. mars 2007 #668 Del Skrevet 14. mars 2007 Vet ikke helt om jeg likte resultatet av den episoden der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 14. mars 2007 #669 Del Skrevet 14. mars 2007 Urettferdig ja! Agnethe fortjente ikke den plassen. (og makan til EKKEL kakestemme hun har da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 14. mars 2007 #670 Del Skrevet 14. mars 2007 Verken Laila eller Ole M i finalen. Grr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 14. mars 2007 #671 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ dette hadde ikke noen håpet på! Falske Agnethe ble med i semifinalen (skriver det, men tåler at det bli modderert bort) Jeg håper selvsagt nå på Mikkel, men helt greit at Astrid vinner....men.........dersom Agnethe vinner videre da gidder jeg IKKE å se videre på dette programmet! Noe så skuffende KAN NOEN GRINE MED MEG OM DETTE? Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 14. mars 2007 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepuz Skrevet 14. mars 2007 #672 Del Skrevet 14. mars 2007 aargh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 14. mars 2007 #673 Del Skrevet 14. mars 2007 Verken Laila eller Ole M i finalen. Grr. ← enig.... så da må jeg jo heie på agnethe alikevel... for jeg synest ikke de andre to fortjener plassen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 14. mars 2007 #674 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg heier på Agnethe, jeg.. Tror Mikkel vinner, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 14. mars 2007 #675 Del Skrevet 14. mars 2007 Uff nei det der var jo bare teit. Skikkelig dumt at Laila ikke ble finalist, hun hadde virkelig fortjent det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dareen Skrevet 14. mars 2007 #676 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg synes det var en helt idiotisk måte de brukte for å avgjøre hvem som skulle gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 14. mars 2007 #677 Del Skrevet 14. mars 2007 Helt idiotisk, korka, vanvittig stupid! Blir så irritert på måten de gjorde dette på. For ikke å snakke om de korka tufsene som stemte på Agnethe, om de ville at hun skal vinne så skulle de jo stemt på Ole-Magnus, det er kun han som kan gjøre at hun vinner, går det ikke ann å tenke så langt? Blæ! Dette ble jeg skikkelig SUR av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 14. mars 2007 #678 Del Skrevet 14. mars 2007 nå håper jeg agnethe vinner. de andre fortjener det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. mars 2007 #679 Del Skrevet 14. mars 2007 Faens idiotisk urettferdig måte å velge ut den siste semifinalisten på!!!! BLÆH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. mars 2007 #680 Del Skrevet 14. mars 2007 Det ble jo helt på trynet når to av de fire er gift med hverandre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå