Annie Skrevet 12. mars 2007 #641 Del Skrevet 12. mars 2007 Likte dårlig at Astrid og Mikkel er klare som semifinalister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 12. mars 2007 #642 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg synes det var flott at Astrid gikk videre. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer ikke å like Laila. Jeg er glad Mikkel gikk videre. Håper siste plassen går til Ole Magnus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marililja Skrevet 12. mars 2007 #643 Del Skrevet 12. mars 2007 Håper også at Laila får siste finaleplass - det er vel fortjent! Men hadde håpet at Ole Maguns var i finalen i stedet for Astrid. Synes ikke det er rart at Astrid vant melkespannholdinga! Som Laila sa i en episode tidligere er Astrid råsterk og har noen vanvittige overarmer. Hun var jo ganske soleklar vinner i handbak i første episode da (over jentene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. mars 2007 #644 Del Skrevet 12. mars 2007 synest velginga mellom mikkel og ole magnus ble for teit da de stod likt på poengene... burde ha hatt en liten kunnskapskonkurasne for å finne vinneren der... ← Det er jeg helt enig i. Hadde håpet at Ole Magnus skulle gå videre i stedet for Mikkel. Også Laila. Da får jeg bare håpe på at en av de to går til semifinale på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 12. mars 2007 #645 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg er kjempeglad for at Mikkel gikk videre, men ikke fullt så glad over Astrid. Nå håper jeg virkelig på Laila, hvis det ikke blir Laila som får plassen vil jeg det skal bli Ole Magnus! I finalen heier jeg på LAILA! (hvis hun får plass i finalen da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 12. mars 2007 #646 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg syns at det var flott at Astrid gikk videre. Hun har vært rolig og jordnær. Hun har vel ikke stått for den beste tv underholdningen, men jeg unner henne å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 12. mars 2007 #647 Del Skrevet 12. mars 2007 Nå er jeg helt sikker på at Mikkel stikker av med hele sullamitten, jeg håper Laila vinner men det blir nok Mikkel ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderpia Skrevet 13. mars 2007 #648 Del Skrevet 13. mars 2007 Nå er mine to favoritter i semifinalen, og da håper jeg Laila får den siste plassen. Den jeg unner mest å vinne er Astrid. Virker som ei trivelig jente som ikke bruker tida si på å snakke stygt om andre, i forhold til de andre kakklehønene der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 13. mars 2007 #649 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg tror nok vi får en spennendes finale, og kanskje verken Laila eller Mikkel vinner?... Hmm. Det er jo ganske så uforutsigbart. Mikkel har jo smisket seg på vei oppover, men dersom den avgjørende konkurransen er en kunnskapskonkurranse er det ikke sikkert han står like sterkt... Håper hvertfall ikke Agnethe vinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 13. mars 2007 #650 Del Skrevet 13. mars 2007 Nå håper jeg virkelig på Laila, hvis det ikke blir Laila som får plassen vil jeg det skal bli Ole Magnus! ← Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. mars 2007 #651 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg likte egentlig heller ikke at Mikkel gikk videre. Selv om jeg liker han litt og håpet han i finalen, så synes jeg han burde slitt litt mer for det. Og så er han så sikker på å vinne hele tiden. Synes Astrid er ganske ok, og hadde vel som så mange glemt hvor sterk hun er. Hun har jo ikke vært i noen kamp. Håper Laila får den siste plassen, men er stygt redd det blir Ole Magnus. Selv om han er en sympatisk fyr vil jeg ikke at han skal vinne. For da vinner jo Agnethe også Heia Laila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 13. mars 2007 #652 Del Skrevet 13. mars 2007 Nå er mine to favoritter i semifinalen, og da håper jeg Laila får den siste plassen. Den jeg unner mest å vinne er Astrid. Virker som ei trivelig jente som ikke bruker tida si på å snakke stygt om andre, i forhold til de andre kakklehønene der inne. ← Jeg syntes det var forferdelig synd at Astrid kom med i finalen. Hun har vært så lat. Hva har hun bidratt med der inne da? Hun skal ha + for lite baksnakking, men "unnasluntring" er et dårlig tegn for meg..... Synd Ole Magnus eller Laila ikke kom med nå... Får håpe iallefall Laila klarer det i morgen.... Det viktigste for meg er at Agnethe ikke vinner.... STÅ PÅ MIKKEL - DU ER STERK OG BARSK Deretter heier jeg på LAILA og litt på Ole Magnus...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 13. mars 2007 #653 Del Skrevet 13. mars 2007 Har ikke hatt noe spesielt "forhold" til Astrid, så vet ikke helt hva jeg syns om at hun er i finalen. Hun er sterk da, det skal hun ha ;D Mikkel har jo spilt seg oppover, men det er jo et spill. Han har jo jobbet hardt.. Så han er grei for min del! Håper Ole Magnus eller Laila kaprer sisteplassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 13. mars 2007 #654 Del Skrevet 13. mars 2007 Kan det være avstemning om hvem som skal få den siste plassen i semifinalen? Vi så jo klipp av at alle de gamle deltakerne kommer tilbake og på VG står det at for å få den siste plassen må man vinne det sosiale spillet? Har det vært avsteming før? Hvem tror dere vinner dersom de andre deltakerne skal stemme på sin favoritt? Jeg tror kanskje det kan bli Laila. Tror ikke det er noen som hadde noe spesielt mot henne der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 13. mars 2007 #655 Del Skrevet 13. mars 2007 Kan det være avstemning om hvem som skal få den siste plassen i semifinalen? Vi så jo klipp av at alle de gamle deltakerne kommer tilbake og på VG står det at for å få den siste plassen må man vinne det sosiale spillet? Har det vært avsteming før? Hvem tror dere vinner dersom de andre deltakerne skal stemme på sin favoritt? Jeg tror kanskje det kan bli Laila. Tror ikke det er noen som hadde noe spesielt mot henne der inne. ← Dersom det er tilfelle som du sier så tror jeg nok heller det blir Laila enn Mikkel. I verste fall kan det jo faktisk hende at Agnethe får siste plassen av sympati fra de "gamle" deltakerne.... Krysser fingrene for Laila jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 13. mars 2007 #656 Del Skrevet 13. mars 2007 Tror kanskje Astrid er den eneste med nok kampinstinkt til å danke ut Mikkel. Håper i det lengste på Laila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 13. mars 2007 #657 Del Skrevet 13. mars 2007 håper fortsatt at ole magnus vinner... deretter laila........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. mars 2007 #658 Del Skrevet 13. mars 2007 Har blitt litt anti Mikkel jeg nå. Samme hvem som vinner bare det ikke blir Mikkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 13. mars 2007 #659 Del Skrevet 13. mars 2007 Har blitt litt anti Mikkel jeg nå. Samme hvem som vinner bare det ikke blir Mikkel. ← Signerer denne. Jeg har ingen klar favoritt, men bare ikke Mikkel. Men jeg frykter jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie70 Skrevet 13. mars 2007 #660 Del Skrevet 13. mars 2007 Signerer denne. Jeg har ingen klar favoritt, men bare ikke Mikkel. Men jeg frykter jeg tar feil. ← Uff, har hørt noen rykter som tilsier at vi kan bli skuffet der.... Krysser fingrene og håper noen ander klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå