Gjest Vilja :-) Skrevet 11. mars 2007 #621 Del Skrevet 11. mars 2007 Forbasket at jeg er bortreist på finalen neste lørdag - snakk om dårlig timing... Kan vel kanskje ikke avbestille Englandstur for å være hjemme og se Farmen, selv om det er fristende... ← Åh, den svir nok litt. Håper du får tatt opp finalen eller sett den i reprise. Ellers har man jo web-tv hvor alle episodene ligger ute en god stund fremover. Nå har Farmen hatt tre mannlige vinnere; Gaute, Bjørn-Tore, og han poker-spilleren jeg ikke husker navnet på. Synes Laila kunne brutt opp i denne rekken. Ikke bare i kraft av at hun er kvinne, men fordi hun har vært mye mere fair ovenfor de andre deltagerene, enn Mikkel. Det ser også ut til at hun har bidratt mer ift. dyrene på gården. Mikkel har spilt mye i kulissene og jeg tviler på at han hadde nådd like langt om han ikke hadde gjort dette. Laila derimot, har vunnet seg frem gjennom å være real, og vinne tvekamper selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 11. mars 2007 #622 Del Skrevet 11. mars 2007 Poker-spilleren heter Snorre. Nå håper jeg først Astrid går ut og så Mikkel. Og at en av de andre vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepuz Skrevet 11. mars 2007 #623 Del Skrevet 11. mars 2007 heia laila, hun banker nok de andre kvinnfolka i finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 11. mars 2007 #624 Del Skrevet 11. mars 2007 heia laila, hun banker nok de andre kvinnfolka i finalen. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 11. mars 2007 #625 Del Skrevet 11. mars 2007 Ja...Heia Laila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 12. mars 2007 #626 Del Skrevet 12. mars 2007 I dag er det Farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. mars 2007 #627 Del Skrevet 12. mars 2007 Finaleuke!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. mars 2007 #628 Del Skrevet 12. mars 2007 Ser at de fleste her inne heier på Laila, det gjør jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 12. mars 2007 #629 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg synes det er morsomt å følge med på Mikkels finurligheter, men vet ikke helt om han er den som fortjener mest å vinne. Laila og Ole-Magnus har vært arbeidsomme, ærlige og reale hele veien, derfor synes jeg at en av dem burde vinne. (Har ikke fulgt med hele veien, men jeg har ikke sett/hørt at noen av de to har gått bak ryggen på noen eller baksnakket noen av de andre. (Det kan de jo selvfølgelig ha gjort utenom kamera da). Eller jo, når jeg tenker meg litt om. Laila burde vinne! Ole-Magnus har hatt støtte av Agnethe hele veien, så Laila fortjener det mer. Dessuten er det på tide med en kvinnelig vinner. For øvrig heier jeg på mentor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mars 2007 #630 Del Skrevet 12. mars 2007 Heia Laila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 12. mars 2007 #631 Del Skrevet 12. mars 2007 Henger meg på Laila-trenden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 12. mars 2007 #632 Del Skrevet 12. mars 2007 så er 2 semifinalister kåret. dessverre så var det astrid og mikkel. noen jeg håpet det ikke skulle være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 12. mars 2007 #633 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg fikk ikke med meg det første kvarteret. Hva vant Astrid for å komme videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silkesvarten Skrevet 12. mars 2007 #634 Del Skrevet 12. mars 2007 synest velginga mellom mikkel og ole magnus ble for teit da de stod likt på poengene... burde ha hatt en liten kunnskapskonkurasne for å finne vinneren der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thei Skrevet 12. mars 2007 #635 Del Skrevet 12. mars 2007 melkespannholding. utrolig sterk den jenta!! jeg er sur..... håpte på laila,ole magnus og mikkel.............. spennende på onsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepuz Skrevet 12. mars 2007 #636 Del Skrevet 12. mars 2007 ååh, håper laila får siste finaleplassen! men er overrasket over at astrid slo alle i melkespannholding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. mars 2007 #637 Del Skrevet 12. mars 2007 Var det noen som gikk ut i dag? Fikk ikke med meg episoden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepuz Skrevet 12. mars 2007 #638 Del Skrevet 12. mars 2007 ingen som har gått ut ennå, kårer siste semifinalevinner på onsdag. astrid og mikkel har de to første plassene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 12. mars 2007 #639 Del Skrevet 12. mars 2007 ååh, håper laila får siste finaleplassen! men er overrasket over at astrid slo alle i melkespannholding! ← Jeg er såååååå enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 12. mars 2007 #640 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har vært på jobbmøte i kveld, og gikk glipp av dagens Farmen episode. Himalaya, ikke si at Astrid gikk videre! Vil på død og liv ha Laila med!! Laila, Laila, Laila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *engasjert, jeg???* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå