Gjest Chrizzy Skrevet 8. mars 2007 #601 Del Skrevet 8. mars 2007 Uff, jeg er nok redd for at Laila går ut nå. Hanne har snakket så mye stygt om Mikkel, hadde nesten håpet at hun valgte han, men bare fordi jeg synes Mikkel har fått det litt for lettvint. Det blir litt kjedelig om han vinner da, det har gått så glatt da, på en måte... Ellers så har jeg egentli sansen for han også, nå. Laila er den jeg virkelig håper at vinner, selv om jeg "vet" at hun ikke gjør det. Det hadde også vært artig om Ole-Magnus vinner. Har egentlig sansen for alle der nå, minst Hanne, men det er vel noe alle mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 9. mars 2007 #602 Del Skrevet 9. mars 2007 Håper Laila vinner... Liker også Mikkel, og Ole-Magnus virker som en sympatisk og real fyr... Det MÅ bli en av disse tre... *Håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 9. mars 2007 #603 Del Skrevet 9. mars 2007 Noen som VET noe om utfallet og som kunne tenke seg å sende meg en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eximus Skrevet 9. mars 2007 #604 Del Skrevet 9. mars 2007 Det sto på sidene der hotmail-adressene er i dag, eller det blir jo i går da. Om du ikke finner det kan jeg godt sende deg en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 9. mars 2007 #605 Del Skrevet 9. mars 2007 Det sto på sidene der hotmail-adressene er i dag, eller det blir jo i går da. Om du ikke finner det kan jeg godt sende deg en mail. ← :klø: fant ikkeno... Send mer enn gjerne en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mars 2007 #606 Del Skrevet 9. mars 2007 Håper Laila vinner... Liker også Mikkel, og Ole-Magnus virker som en sympatisk og real fyr... Det MÅ bli en av disse tre... *Håper* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 9. mars 2007 #607 Del Skrevet 9. mars 2007 Håper Laila vinner... Liker også Mikkel, og Ole-Magnus virker som en sympatisk og real fyr... Det MÅ bli en av disse tre... *Håper* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 9. mars 2007 #608 Del Skrevet 9. mars 2007 Håper Laila vinner... Liker også Mikkel, og Ole-Magnus virker som en sympatisk og real fyr... Det MÅ bli en av disse tre... *Håper* ← Av de tre der, håper jeg det er Mikkel som vinner. Så litt fra farmen i en reklamepause i sted. Da stod Laila framoverbøyd. Kan tenke meg at det er etter tvekampen og at hun gikk videre. Tror hun velger Agnethe som andre kjempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 9. mars 2007 #609 Del Skrevet 9. mars 2007 Det sto på sidene der hotmail-adressene er i dag, eller det blir jo i går da. Om du ikke finner det kan jeg godt sende deg en mail. ← Jeg vil også vite kan du ikke sende en PM til meg også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 10. mars 2007 #610 Del Skrevet 10. mars 2007 Så gikk Cecilie ut. Og godt var det. Håper Astrid blir neste som ryker ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 10. mars 2007 #611 Del Skrevet 10. mars 2007 Av klippene fra neste episode så satt jo Agnete og gråt fordi hun ødela for Ole Magnus....lurer på om første kamp i finaleuka er parvis jeg nå? :klø: Morro at Cecilie røyk ut i dag. Laila har så absolutt fortjent å være med i finaleuka!! Heia laila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mars 2007 #612 Del Skrevet 10. mars 2007 Ble kjempeglad da Cecilie røyk ut idag. Og at Laila sa at det ble en liten seier mot Hanne. Heia Laila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. mars 2007 #613 Del Skrevet 10. mars 2007 Heia Laila.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 11. mars 2007 #614 Del Skrevet 11. mars 2007 Helt enig. Heia Laila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smigul Skrevet 11. mars 2007 #615 Del Skrevet 11. mars 2007 Bra at Laila klarte seg. Den første som må ut i finaleuka er Agnetehe. Makan til hjernedød skal en lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 11. mars 2007 #616 Del Skrevet 11. mars 2007 Bra at Laila vant! Heia! Håper Hanne går ut som nestemann(dame) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 11. mars 2007 #617 Del Skrevet 11. mars 2007 Synes Cecilie virket sympatisk nok - men heia Laila!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 11. mars 2007 #618 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg håper Laila vinner hele greia. Hun kan utrolig mye og er veldig sympatisk. Synes også hun er den som har vært minst ute og slengt med leppa om de andre. Og det at hun viser en så hjertelig glede over de minste ting, da særlig dyr, synes jeg er veldig moro. Lo godt da hun snakket om Lucas` personlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 11. mars 2007 #619 Del Skrevet 11. mars 2007 På mandag blir to deltakere klare for finalen. Onsdag kjemper de fire resterende deltakerne on den siste plassen i finalen. Lørdag, finaledagen, er det 3 stykker i finalen. Jeg tror det er Mikkel, Ole Magnus og Laila. Jeg tror/føler på meg at Astrid og Hanne ryker på mandag og Agnethe ryker på onsdag. Jeg tror og håper Mikkel vinner. Det skulle egentlig ikke være lov å være par der inne, da det dobler sjansen på å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 11. mars 2007 #620 Del Skrevet 11. mars 2007 Å, jeg var såååå glad da Laila gikk videre! Hun har så mange flotte personlige egenskaper, den jenta! Viser så mye storsinn! Hun hadde vært en utrooooolig verdig vinner!!! Men jeg er så enig; det må bli enten Laila, Mikkel eller Ole Magnus. Alle disse har egentlig gjort en god jobb på Farmen og gitt oss mye underholdning! Få ut Astrid, ja!!! Forbasket at jeg er bortreist på finalen neste lørdag - snakk om dårlig timing... Kan vel kanskje ikke avbestille Englandstur for å være hjemme og se Farmen, selv om det er fristende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå