Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

Det er det samme for meg hvem som vinner, men hva er ukesoppdraget denne gangen med Hanne som storbonde? Jeg har fulgt litt med på serien fordi en venninne ser på den og når jeg er på besøk hos henne, kan jeg jo ikke hindre henne (hun er helt hekta).

Av og til ser jeg på serien på søndagene, når de kommer i reprise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ukesoppdraget er vel papirlaging, måle opp og tegne eiendommen og tegne det over på hjemmelaget papir, og pløye jordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner både Ole Magnus og Agnethe personlig. Er like gammel som bror til Agnethe og har vært svært mye på besøk i hjemmet deres. Var også med på deler av bryllupet til Ole Magnus og Agnethe i sommer og det var veldig flott. Agnethe er ei veldig flott jente med ben i nesa og som tør å si i fra, bye bedre det enn å gå å baksnakke hele veien. OG det er lett å se på henne hva hun mener og like dan med Ole Magnus. De er 100% seg selv der inne og er helt lik slik jeg kjenner de.

Synes de som fortjener å vinne er de som har gjort en jobb stått på og spilt ærlig. Dermed synes jeg ole Magnus fortjener å vinne, han har stått på og tok opp kampen med jarl når han sluntra unna, og han har ikke vært redd for å si i fra når han er unig med noe. Og som han sa til jarl ei gang" mi er alle soltne, æg e au solten, drikk noe vann" synes det sier mye om han. for Ole var fakrisk nokså romslig da han gikk inn på farmen og nå henger klærne og danser rundt ham. Men han er i gost humør smiler og jobber som en helt. Agnethe jobber da også bra sammen med mange av de andre. Astri og cecilie er for late og mer opp tatt av at hårbåndet ligger riktig og ikke bli svett. likte kommentaren til hanne tror jeg det var da hun sa noe som om at cecilie lukter enda parafyme etter så lang tid, men alle andre luktet svette. sier jo litt.

Mikkel likte jeg kjempe gost i begynnelsen men synes det ble for dumt da han begynte å lure unna mat til seg selv og de han tror han kan bruke i spillet. Da gaute grøtta grav vant farmen var han en verdig vinner som ikke hadde drevet med snusk slik mange av de andre hadde. Ole Magnus er også en slik person som er verdig vinner fordi han jobber og står på og har vunnet mange kamper.

SÅ her i huset er det :klappe: ole magnus :ironi: og Agnethe som er favorittene. Og å si at han ikke burde vinne fordi hun er kona hans blir for dumt etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ her i huset er det  :klappe: ole magnus  :ironi: og Agnethe som er favorittene. Og å si at han ikke burde vinne fordi hun er kona hans blir for dumt etter min mening.

Først er du SÅ fan av Ole-Magnus så var alt bare ironi?? :overrasket:

Neida, skjønte du ikke mente det.. måtte bare :sjenert:

Forstår godt hva du mener, jeg kan heller ikke si jeg blir skuffa om Ole-M vinner. Selv om jeg heier på et par før han.

Men det blir jo som andre sier, at hvis han vinner så finner Agnethe på en måte også. Tittelen blir jo hans, men Agnethe får jo også glede av premien.

Men jeg vet ikke helt - spiller egentlig ingen rolle for meg om de har en bra bil og hytte og det som er. Bare hun ikke kommer ut som selve vinneren av Farmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

I dag er det førstekjempe valg. I tviler på at det blir guttekamp. Jeg tror valget står mellom Astrid, Cecilie eller Laila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Sitter og ser på Farmen nå. Så utrolig mye bedre Laila tok valget av førstekjempe enn feks Solveig. Hun blir for meg bare mer og mer en verdig vinner. Sympatisk og jobber bra. Ikke det jeg kan si om endel av de andre bertene der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble Mikkel litt trist når Laila ble valgt? Synes nesten han fikk tårer i øynene jeg, skjønte ikke helt den der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også Laila oppfører seg utrolig sympatisk. Får bare mer og mer sansen for henne! Sammenlignet med sutringa til Solveig da hun ble valgt, og raste fra bordet, så gikk hun bort og gav Hanne en klem!

Wow! Så flott gjort!!! :klappe:

Laila er og blir helt super!!! For en flott personlighet!

Den jenta har det meste, humor og alvor hånd i hånd! Ikke rart at mentor falt for henne! ;)

Hun hadde virkelig fortjent å vinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe
Laila er og blir helt super!!! For en flott personlighet!

Den jenta har det meste, humor og alvor hånd i hånd! Ikke rart at mentor falt for henne!  ;)

Det har jeg og hørt :) Kommer vel en reportasje i se og hør etterhvert ;) Hvis det stemmer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silkesvarten

skjønner ikke hvorfor lail able valgt...

hvorofr ikke velge en av " fiendene" cecilie og astrid..

nei dettte skjønte jeg virkelig ikke noe av....

er det fordi hun har en finalekniv?eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Jeg tror nok Laila ble valgt fordi hun er en større trussel enn Astrid Og Cecilie. Nå er det jo finaleuke straks, og da tenker nok Hanne mer på hvem hun vil unngå å møte i finalen enn hvem hun liker best der inne.

Ser forresten at ryktene går om hvem som vinner Farmen. På Wikipedia har det stått at Mikkel vinner, men på diverse nettdebatter er både Mikkel, Ole M og Agnete nevnt som vinnere.. Det blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**

Litt av grunnen til at Laila ble valgt, er pga at hun har en finalekniv og ikke noen av de andre jentene. Mikkel har også finalekniv, men hun velger ikke hjelperen sin som førstekjempe.

Jeg har også hørt rykter om hvem som vinner, men jeg fikk høre flere navn. Blir spennende de siste 4 episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor lail able valgt...

hvorofr ikke velge en av " fiendene" cecilie og astrid..

Kanskje fordi dette faktisk er en konkurranse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minimi
Ser forresten at ryktene går om hvem som vinner Farmen. På Wikipedia har det stått at Mikkel vinner, men på diverse nettdebatter er både Mikkel, Ole M og Agnete nevnt som vinnere.. Det blir spennende å se!

Gå et annet sted å spoil :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe
Det stod i se og hør for over en måned siden.

Åja.. hehe.. :) hørte om det for en god stund siden, men det var av bekjente av "mentor". Glemte det litt bort før det kom opp igjen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett Farmen sist, men skjønner at Laila ble valgt til førstekjempeog at hun tok det bra. Jeg synes hun er ei flott dame så jeg heier fortsatt på henne! :klappe: Håper hun kommer til finalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke heia på noen fram til nå, men jeg må si jeg liker Laila mer og mer jeg også. Har også sansen for Ole Magnus. Begge de to ser jeg på som verdige vinnere. Blir spennende nå framover!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...