Cuba Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #541 Skrevet 3. mars 2007 Jeg ble kjempe glad da Solveig gikk ut! Deilig å slippe ho Men hun velger nok helt sikkert Hanne som ny storbonde og det var vel ikke helt planen til Mikkel nei.. Blir spennende å se videre nå da!
Gjest *Tara* Skrevet 3. mars 2007 #542 Skrevet 3. mars 2007 Da er det bare å krysse fingrene og håpe at Mikkel ryker på hodet ut neste gang.
Gjest **Evergood** Skrevet 3. mars 2007 #543 Skrevet 3. mars 2007 Jeg synes det var litt synd at Solveig gikk ut av Farmen i dag. Hadde håpet på Cecilie. Ang ukesoppdraget så prøvde Astrid å legge skylden på alle. Hun bør først og fremst skylde på seg selv. Storbonden neste uke tror jeg blir Agnethe. Dersom det blir det, blir det ikke guttekamp.
Pasha Skrevet 3. mars 2007 #544 Skrevet 3. mars 2007 Noen flere som la merke til zalo-flasken i butikken da... ? den var vel litt feilplassert der, var nok ikke zalo for 100 år tilbake
Gjest **Evergood** Skrevet 3. mars 2007 #545 Skrevet 3. mars 2007 Synes forresten at det er litt rart at det skal være 6 stykker i finalen.
fiesta Skrevet 4. mars 2007 #546 Skrevet 4. mars 2007 Det var synd at Solveigikk ut av Farmen i går.Hadde håpet Cecilie skulle komme seg ut. Nå håper jeg Cecilie,Astrid og Mikkel kommer seg ut snart.
Gjest joje Skrevet 4. mars 2007 #547 Skrevet 4. mars 2007 Jeg ble skikkelig glad for at det var Solveig som gikk ut. Hun hadde en ufattelig barnslig oppførsel. F.eks måten hun reagerte da Astrid valgte henne som førstekjempe minte meg om sånn oppførsel enkelte jenter hadde på ungdomsskolen.
Cilla Skrevet 4. mars 2007 #548 Skrevet 4. mars 2007 Synes forresten at det er litt rart at det skal være 6 stykker i finalen. ← De skal helst sikkert kjempe hele den siste uka om finaleplasser, slik at flere må hjem både mandag og onsdag.
Gjest **Evergood** Skrevet 4. mars 2007 #549 Skrevet 4. mars 2007 De skal helst sikkert kjempe hele den siste uka om finaleplasser, slik at flere må hjem både mandag og onsdag. ← Kanskje det. Blir spennende å se. Her i huset heier vi mest på Mikkel, selv om han er slu.
Ottine Skrevet 4. mars 2007 #550 Skrevet 4. mars 2007 Helt greit at Solveig gikk ut! Hun velger helt sikkert Hanne som storbonde, tror jeg... Og da velger vel Hanne Astrid eller Cecilie som førstekjempe. Om hun da ikke vil ha ut gutta og velger Mikkel. Hvis det fortsatt skal velges førstekjempe nå mot slutten da.
Gjest Ulva35 Skrevet 4. mars 2007 #551 Skrevet 4. mars 2007 Jeg ble også glad da Solveig gikk ut. Det eneste jeg ikke liker ved det, er at antagelig blir Hanne storbonde Greit at det er et spill, og jeg er enig i at Hovedansvaret for at ukesoppdraget mislykkes ligger på storbonden. Men, så ondskapsfull og skadefro som Solveig var, og delvis Hanne også--det er helt utolig. Det lyste jo skadefro av henne. Og hun var helt sikker på å vinne tvekampen. Ble jo helt satt ut når hun tapte Heia Mikkel(selv om han spiller--og det skal han jo, så er han ikke ond) Eneste grunnen til at han faller litt igjenom hos meg, er at han ikke trenger premien. Laila er faktisk min favoritt, ettersom jeg tror hun er ærlig tvers igjenom. Hun er seg selv, baksnakker ingen og er av den grunn kanskje litt naiv. Så: Heia Laila(og litt Mikkel)
Gjest Dareen Skrevet 4. mars 2007 #552 Skrevet 4. mars 2007 Heia Mikkel(selv om han spiller--og det skal han jo, så er han ikke ond) Eneste grunnen til at han faller litt igjenom hos meg, er at han ikke trenger premien. ← Hvorfor trenger ikke Mikkel premien? Er han rik? Jeg heier forøvrig mest på Laila, men synes det er greit hvis Mikkel også vinner.
Lily Skrevet 4. mars 2007 #553 Skrevet 4. mars 2007 Så dere God Kveld Norge igår? Agnethe satt og okka seg over at Mikkel "hadde stjelt fra felleskapet" da han smugspiste. Litt drøyt spør du meg, han fisket selv det han spiste. Såvidt vi så da. Gjorde meg ingenting at Solveig gikk ut nei, men Hanne blir jo garantert storbonde. Blir spennende å se hvordan hun tenker, jeg ser for meg at enten Laila eller Mikkel blir førstekjempe, dessverre. Dersom de skal ha førstekjempe i det hele tatt? Kanskje Lyder Antoniussen kommer og hiver halvparten av dem ut?
pusla Skrevet 4. mars 2007 #554 Skrevet 4. mars 2007 Jeg også lurer litt på om det kanskje blir en annen vri neste uke. Han Lyder har helt sikkert et eller annet påfunn, det er jo han som skal arve gården. Så kanskje det ikke blir vanlig kamp, det blir spennende å se!
Pimbila Skrevet 4. mars 2007 #555 Skrevet 4. mars 2007 Ja, det blir spennende å se hva han Lyder finner på
Myrthel Skrevet 4. mars 2007 #557 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Heia Mikkel(selv om han spiller--og det skal han jo, så er han ikke ond) Eneste grunnen til at han faller litt igjenom hos meg, er at han ikke trenger premien. Hvorfor trenger ikke Mkkel premien??? Astrid var en lat og elendig storbonde. Prøvde å legge skylden på de andre, for at ukesoppdraget gikk i vasken... Møkka kjærring... Hu får ta ansvar for sine egne feil selv... HEIA MIKKEL - STÅ PÅ DU ER BEST..... (OGSÅ LITT LAILA DA....) Innlegget er redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 4. mars 2007 av Arwen
Myrthel Skrevet 4. mars 2007 #558 Skrevet 4. mars 2007 Så dere God Kveld Norge igår? Agnethe satt og okka seg over at Mikkel "hadde stjelt fra felleskapet" da han smugspiste. Litt drøyt spør du meg, han fisket selv det han spiste. Såvidt vi så da. DET reagerte jeg på også..... Stjal? Han fisket jo fisken selv. Alle har vel lov til å fiske eller plukke bær og spise. Hvis ikke hadde han vel blitt tatt i juks, og blitt utvist fra Farmen. Det ble jo filmet det han holdt på med. Misunnelse kaller jeg sånt.. Misunnelse på andre - fordi at de er smartere enn deg selv......
Gjest *Tara* Skrevet 4. mars 2007 #559 Skrevet 4. mars 2007 (endret) Så dere God Kveld Norge igår? Agnethe satt og okka seg over at Mikkel "hadde stjelt fra felleskapet" da han smugspiste. Litt drøyt spør du meg, han fisket selv det han spiste. Såvidt vi så da. DET reagerte jeg på også..... Stjal? Han fisket jo fisken selv. Alle har vel lov til å fiske eller plukke bær og spise. Hvis ikke hadde han vel blitt tatt i juks, og blitt utvist fra Farmen. Det ble jo filmet det han holdt på med. Misunnelse kaller jeg sånt.. Misunnelse på andre - fordi at de er smartere enn deg selv...... Han brukte fellespenger på å kjøpe mat som kun ble spist av ham og hans "heldige" utvalgte. Det samme gjorde Jarl da han var på handelsbryggen ... Sleipt, synes jeg .. har overhodet ikke sans for Mikkel. Når det gjelder fisken han og Jarl spiste så stjal de av lasset. Deres jobb var å skaffe fisk ... andre hadde andre oppgaver. At de valgte å spise store deler av fangsten selv var skikkelig sleipt. Jeg fatter nesten ikke at produsentene grep inn ... Husker ikke om noen av dem var i kamp på denne tiden - hvis så var så burde de vært disket. Nei, ut med Mikkel ... jo før jo heller. Endret 4. mars 2007 av *Tara*
Gjest Ulva35 Skrevet 5. mars 2007 #560 Skrevet 5. mars 2007 Det jeg mente med at Mikkel ikke trenger premien, er at jeg leste et interju med han, og at han er en av de største og rikeste reinbondene i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå