Annie Skrevet 1. mars 2007 #521 Del Skrevet 1. mars 2007 Var det Solveig som ble førstekjempe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. mars 2007 #522 Del Skrevet 1. mars 2007 Jepp, Solveig ble førstekjempe. Hun ble aldri så lite sur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2007 #523 Del Skrevet 1. mars 2007 Har hun godt av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 1. mars 2007 #524 Del Skrevet 1. mars 2007 Hadde vært litt moro om storbonden hadde mistet imuniteten, før andre kjempe valget. For da hadde solveig helt sikkert tatt Astrid. Tror hun tar Cecilie og Cecilie ryker. Astrid eller Mikkel blir storbonde. Ikke mange episoder igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 1. mars 2007 #525 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg heier fortsatt på Mikkel Synes at Mikkel og Laila fortjener å komme i finalen. Ole Magnus også, forsåvidt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. mars 2007 #526 Del Skrevet 1. mars 2007 Enig. Det er de tre jeg heier mest på, også! Ole Magnus på en god 3. plass. Både Mikkel og Laila er verdige vinnere! Mikkel er mest strateg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jyde Skrevet 1. mars 2007 #527 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvem er Solveig? Jeg har bare sett på noen episoder når jeg har vært på besøk hos andre. Er Solveig hun som er nygift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. mars 2007 #528 Del Skrevet 1. mars 2007 Nei, det er Agnethe som er nygift. Solveig er hun trønderjenta med bølgete, lyst hår som koker i hop med Hanne og irriterer seg på alt og alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 2. mars 2007 #529 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, ut med Solveig. Så Hanne. Så Agnete. Mentor og Laila *hjerte* (hvis noen er interessert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 2. mars 2007 #530 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, ut med Solveig. Så Hanne. Så Agnete. Mentor og Laila *hjerte* (hvis noen er interessert) ← En av de tre jentene kommer til finalen. Det er kun to tvekamper igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 2. mars 2007 #531 Del Skrevet 2. mars 2007 Æsj. Kan det ikke bli Ole M og Mikkel igjen da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 2. mars 2007 #532 Del Skrevet 2. mars 2007 Hm..det er altså seks personer som skal være med i finaleuka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 3. mars 2007 #533 Del Skrevet 3. mars 2007 Rekk opp hånda den som gråt til den kalveseansen. Jeg! Jeg tåler ingenting... Huff. ← Godt å se at det ikke bare var jeg som felte tårer da kalven var død... Grein så det stod etter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkersøta Skrevet 3. mars 2007 #534 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg også..var helt forferdelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 3. mars 2007 #535 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har ikke fått sett Farmen denne uka, så om noen gidder å fortelle meg hvem som er storbonde og førstekjempe blir jeg veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 3. mars 2007 #536 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har ikke fått sett Farmen denne uka, så om noen gidder å fortelle meg hvem som er storbonde og førstekjempe blir jeg veldig glad. ← Astrid er storbonde. Solveig ble førstekjempe, noe hun satte veldig lite pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. mars 2007 #537 Del Skrevet 3. mars 2007 Og der gikk planen til Mikkel i vasken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 3. mars 2007 #538 Del Skrevet 3. mars 2007 Hm..ja, det var bra at Solveig gikk ut, men det betyr jo at Hanne blir storbonde og dermed er hun klar for finaleuken. Lurer på hvem Hane velger som førstekjempe? Laila kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 3. mars 2007 #539 Del Skrevet 3. mars 2007 I den tvekampen som var i kveld heiet jeg faktisk på Solveig. Syns nok at Cecilie er vel anonym... Uansett: heia Mikkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 3. mars 2007 #540 Del Skrevet 3. mars 2007 Eller Mikkel? Jeg hadde så absolutt sett på ham som den største trusselen der inne. Og dersom han er førstekjempe, vil det i hvert fall være en sjanse for at Ole Magnus slo ham ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå