Gå til innhold

Farmen 2007

Cuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest **Evergood**

Hadde vært litt moro om storbonden hadde mistet imuniteten, før andre kjempe valget. For da hadde solveig helt sikkert tatt Astrid. Tror hun tar Cecilie og Cecilie ryker. Astrid eller Mikkel blir storbonde. Ikke mange episoder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier fortsatt på Mikkel :) Synes at Mikkel og Laila fortjener å komme i finalen. Ole Magnus også, forsåvidt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er de tre jeg heier mest på, også! :)

Ole Magnus på en god 3. plass.

Både Mikkel og Laila er verdige vinnere! Mikkel er mest strateg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er Solveig? Jeg har bare sett på noen episoder når jeg har vært på besøk hos andre. Er Solveig hun som er nygift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er Agnethe som er nygift. Solveig er hun trønderjenta med bølgete, lyst hår som koker i hop med Hanne og irriterer seg på alt og alle. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver
Rekk opp hånda den som gråt til den kalveseansen. Jeg! Jeg tåler ingenting... Huff.

Godt å se at det ikke bare var jeg som felte tårer da kalven var død... Grein så det stod etter jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått sett Farmen denne uka, så om noen gidder å fortelle meg hvem som er storbonde og førstekjempe blir jeg veldig glad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest **Evergood**
Jeg har ikke fått sett Farmen denne uka, så om noen gidder å fortelle meg hvem som er storbonde og førstekjempe blir jeg veldig glad.  :)

Astrid er storbonde.

Solveig ble førstekjempe, noe hun satte veldig lite pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Primula

Hm..ja, det var bra at Solveig gikk ut, men det betyr jo at Hanne blir storbonde og dermed er hun klar for finaleuken. Lurer på hvem Hane velger som førstekjempe? Laila kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den tvekampen som var i kveld heiet jeg faktisk på Solveig. Syns nok at Cecilie er vel anonym...

Uansett: heia Mikkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller Mikkel? Jeg hadde så absolutt sett på ham som den største trusselen der inne. Og dersom han er førstekjempe, vil det i hvert fall være en sjanse for at Ole Magnus slo ham ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...